خبرهای داغ:
سران عشایر عرب آبادان و چوئبده برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۲۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
دو همایش در آبادان و چوئبده با حضور سران و شیوخ عشایر منطقه برگزار شد و در این نشست‌ها عشایر و بزرگان طوایف برای حضور در صحنه انتخابات و لبیک به ندای امام خامنه‌ای اعلام آمادگی کردند و بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تاکید شد.
معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در همایش سران عشایر و بزرگان طوایف در مصلی نماز جمعه چوئبده گفت: این اجتماع با هدف لبیک گفتن به مقام معظم رهبری و بررسی موضوع انتخابات برای رقم زدن حضوری پرشور برگزار شده است.
سرهنگ بهزادی افزود: با توجه به اینکه صیادان حاضر در جمع حافظان امنیت دریایی و اقتصاد کشورمان هستند با شرکت درست در انتخابات می‌توانند این مسئولیت خطیر را به درستی به جا آورند و با انتخاب فرد اصلح گامی بلند در راستای آینده کشور بردارند.
نماینده، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه نیز با اشاره به سخن شهید سلیمانی مبنی بر حفظ حرم وحریم جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان فعلی باید با شرکت در انتخابات از حریم جمهوری اسلامی به عنوان سربازان این مملکت دفاع کنیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت افزود: مقام معظم رهبری بار‌ها اشاره فرمودند: ما یک رای داریم آن را به صندوق می‌اندازیم و آنچه پس از آن اتفاق می‌افتد به این رای ما بستگی دارد لذا ما موظفیم وظایف خود را که یکی از آن‌ها انتخاب شخص اصلح است به جای بیاوریم.
وی ادامه داد: با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات میتوان به جهان ثابت کرد آحاد مردم در سراسر ایران گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و نسبت به سرنوشت کشورشان دغدغه دارند.
بخشایی مدیر بسیج نیروی دریایی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه نیز گفت: این نشست به صورت کلی با هدف بصیرت افزایی میان نیرو‌های بسیج نیروی دریایی سپاه و شیوخ عشایر و صیادان منطقه برگزار شد تا مردم نسبت به اهمیت شرکت در موضوع سرنوشت‌ساز و مهم انتخابات آگاه‌تر شوند.
نماینده، ولی فقیه در سپاه آبادان نیز در همایش سران عشایر در روستاى خضر نبى آبادان گفت: فرد اصلح باید به فکر مردم، مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان و کشاورزان که قشر آسیب پذیر جامعه به شمار می‌روند باشد.
حجت الاسلام و المسلمین روز پیکر افزود: وقتی که رسانه‌های غربی در تلاش برای مشوش کردن اذهان عمومی مردم هستند نباید میدان را خالی کنیم.
او ادامه داد: ما باید آگاه باشیم و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گوش بدهیم، زیرا که دشمن از دولت انقلاب ایران هراس دارد و این باعث می‌شود تحریم‌ها بی اثر باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها