خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان

ایستادگی پای انقلاب، با حضور پرشور مردم در انتخابات معنا می شود

حجت الاسلام عدالتی گفت: در بزنگاه های سخت، مردم ایران با اقتدار پای نظام ایستاده اند و قطعا در انتخابات حضور حداکثری معنا خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۴۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در جمع کارکنان شرکت لوازم خانگی پارس جهت تشریح طرح لبیک، بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: در تعبیری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، سوخت موشک‌های پرتاب شده به پایگاه نظامی عین الاسد را حضور مردم و فریاد انتقام خواهی مردم تأمین کرد و این شعار نیست، بلکه حقیقت است.

حجت‌الاسلام عدالتی افزود: آمریکا، اسرائیل، انگلستان و دولت های استعمارگر و غارتگر دنیا مانند گرگ‌هایی هستند که به دنبال غارت کشورهایی هستند که حکومت‌ آنان پایگاه مردمی قوی ندارند و حاکمان آن کشورها در پی پناهگاه و پشتیبان هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: دولت های استعمارگر این کشورها را پشتیبانی می‌کنند و باج می‌گیرند و با قراردادهای مختلف، آن کشورها را غارت می‌کنند و تأسیس پایگاه‌های نظامی خود را در آن کشورها مطالبه می‌کنند، به همین خاطر آمریکا در کشورهای مختلف دنیا، پایگاه‌های نظامی دارد.

وی با اشاره به اینکه کشورهای استعمارگر از کشورهای مستعمره و ضعیف همواره فزون‌طلبی و زیاده‌طلبی دارند، به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینکه به کشورهای استعمارگر همچون آمریکا باج نداد، دو سیلی محکم هم به آمریکا زد، اما آمریکا جرأت مقابله با ایران را ندارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: سیلی اول، پهباد غول پیکری که فرستاد تا اقتدار خود را نشان دهد، اما ایران با یک موشک آن را ساقط کرد و آمریکا جرأت مقابله نداشت، سیلی دوم ایران به آمریکا، حمله و موشک باران پایگاه نظامی عین الاسد بود که باز آمریکا جرئت مقابله نداشت.

حجت‌الاسلام عدالتی تأکید کرد: آمریکا در نظام جمهوری اسلامی ایران، عناصر مقاومتی می‌بیند که موجب اقتدار نظام هستند و آمریکا می‌داند اگر وارد جنگ شود، در نهایت شکست خواهد خورد؛ آمریکا یک بار در هشت سال دفاع مقدس امتحان کرد، اما وقتی دیدند مردم ایران در مقابل آنان ایستاده‌اند، ناچار شکست خود را اعلام کردند.

وی بیان کرد: استعمار یکبار در ایران شکست را تجربه کرده است که یک عنصر آن، حضور دهها میلیونی مردم در حماسه‌های انقلابی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، حضور در انتخابات، نماز جمعه‌ها و غیره است و معنای این حضور این است که مردم ایران پای نظام ایستاده اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: یکی از رازهای پیروزی و غلبه کشور جمهوری ایران بر استعمار جهانی این است و این راز را دشمن فهمیده و تلاش می‌کند که بخشی از مردم را مأیوس و دچار شبهه کند تا در انتخابات شرکت نکنند و متأسفانه این مکر دشمن اثر گذاشته و برخی از مردم دچار یأس شدند.

وی تأکید کرد: اولین رسالت ما این است که یأس را از مردم بگیریم، به آنان امید دهیم و وجوب شرکت در انتخابات را به آنان گوشزد کنیم، زیرا همه باید در انتخابات شرکت کنند و وظیفه ما این است که علاوه بر حضور در انتخابات، برای شرکت کردن دیگران هم تلاش کنیم.

مسوول نمایندگی ولی در سپاه شهرستان البرز گفت: ما باید افراد را در خانواده، فامیل و دوستان به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و تبیین کنیم این حضور در انتخابات اولین واجب است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها