خبرهای داغ:
مسئول سیاسی تیپ12 حضرت قائم آل محمد (عج) : امام خمینی (ره) قدرت واقعی را در کشور به مردم واگذار کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۴۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید حسن موسویان مسئول سیاسی تیپ 12 حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان در جمع پایوران وظیفه ضمن اشاره به ماهیت وجود انتخابات در ساختار سیاسی کشور گفت:امام خمینی (ره) در همان روز های ابتدای پیروزی انقلاب ، ساختار سیاسی کشور را بر اساس مشارکت مردم در تعیین مسئولین با حضور در انتخابات بنا نهاد.و هدف امام در اندیشه سیاسی اش ،آموزش و هدفمندی افکار عمومی یا همان عقل جمعی در ساختار نظام جمهوری اسلامی بود.
موسویان ادامه داد: امام خمینی(ره) برای پرورش عقل جمعی و ایجاد یک اراده ملی به جهت حرکت به سمت سعادت ملت ایران ، قدرت واقعی را به مردم واگذار کرد .تا مدیران کشور را مردم انتخاب نمایند.
سید حسن موسویان افزود:تنها راه رسیدن به جامعه مهدوی، رشد و ارتقاء اراده ملی در جهت کمال جامعه می باشد .اگر امروز مردم اراده کنند تا از مشکلات اقتصادی عبور نماییم و اراده آنها در یک فرد متبلور شود که گذشته، حال و شعارهای آینده اش متناسب با اراده مردم باشد ، عبور از مشکلات اقتصادی کشور هموار خواهد شد . و در یک بازه زمانی مناسب، مردم شکوفایی اقتصادی کشور را درک خواهند کرد.
وی در پایان گفت: اگر ملت ایران بر پایه عقل جمعی تصمیم بر امری نماید،همانند برچیدن حکومت پهلوی و یا 8 سال دفاع مقدس یاعبور از فتنه ها و سختی ها ، کسی، جریانی و حتی ابر قدرت های دنیا در مقابل آن تاب ایستادگی نخواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها