خبرهای داغ:

توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان چالدران

مسئول بسیج سازندگی چالدران از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۵۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

 تقی زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، از احداث ۱۵ مسکن برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان خبر داد و اظهار کرد: منابع مالی موردنیاز با حمایت بسیج سازندگی استان و مشارکت قرارگاه حمزه (ع) تامین شده است.

تقی زاده به اجرای پروژه آبرسانی روستای دیلک وردی اشاره کرد و گفت: اعتبار موردنیاز برای اجرای این پروژه جذب شده است و با نظارت مهندسان جهادکشاورزی شهرستان این پروژه اجرا خواهد شد؛ پروژه فوق در هفته آینده کلنگ زنی می شود.

این مسئول از توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند شهرستان از بدو شیوع کرونا تاکنون خبر داد و گفت: این ارزاق در قالب ۴ مرحله با عنوان رزمایش کمک مومنانه توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی چالدران به تهیه و توزیع ۶۰ سری جهیزیه در بین نوعروس ها طی سال گذشته با مشارکت بسیج سازندگی استان و خیران اشاره کرد و گفت: برای هر کدام از این جهیزیه ها بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان هزینه شده است، که شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، پتو، فرش، سرویس آشپزخانه و ... می شود.

این مسئول به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای حمایت از بیماران کرونایی نیازمند اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۴۵ نفر بیمار حمایت مالی دریافت کردند.

وی به توزیع ۵۰۰ اصله نهال میوه در شهرستان و روستاهای تابعه اشاره و بیان کرد: این اقدام در هفته گذشته انجام گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار