کارشناس مسایل سیاسی:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار کشور است

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار کشور است.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۵۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با آغاز دهه کرامت، دیدار چهره به چهره و نشست صمیمی کارکنان وظیفه با فرمانده و مسئولین با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، با اشاره به جایگاه ارزشمند و مقدس خدمت سربازی، گفت: سربازان نقش بسیار والا و ارزشمندی در دفاع مقدس داشتند و خصوصیت بارز رزمندگان دفاع مقدس که بیشتر آنها نوجوان و جوان بودند معرفت به خداوند بود که خدا را خوب شناخته بودند.

فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان شهرکرد در ادامه با توصیه به استفاده بهینه از فرصت جوانی، اهمیت انتخابات و انتخاب آگاهانه را یادآوری کرد .

در ادامه این نشست، حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان هم با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر، گفت: سربازی امر مقدسی است که امیرالمومنین علی(علیه السلام ) نیز در نامه خود به مالک اشتر به اهمیت آن اشاره نموده است .

وی، افزود: ما علاوه بر احترام به سربازان وظیفه باید تلاش کنیم آنان را از نظر اعتقادی و بصیرتی ارتقاء دهیم و به آنان مهارت بیاموزیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد،  تصریح کرد: نقش سرباز در جمهوری اسلامی ایران نقش مقدسی است، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همیشه خود را سرباز ولایت خطاب می کرد و این عنوان فقط متعلق به جوانانی که در خدمت سربازی هستند، نیست؛ بلکه متعلق به تمامی عاشقان  ولایت می باشد و همه ما سرباز ولایت و اسلام هستیم.

وی در ادامه به بحث انتخابات و اهمیت حضورحداکثری و مشارکت همگانی در این رویداد بزرگ سیاسی پرداخت و با اشاره به ویژگی های فرد اصلح از منظر امامین انقلاب اسلامی، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن اقتدار کشور است.

 

ارسال نظرات