مراسم تجلیل برگزیدگان مسابقه عکاسی آموزش و پرورش برگزار شد+ تصاویر

شاهرود_مراسم تجلیل برگزیدگان مسابقه عکاسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، با موضوع آموزش‌های مجازی در دوران کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲۶۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم تجلیل برگزیدگان مسابقه عکاسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، با موضوع آموزش‌های مجازی در دوران کرونا برگزار شد.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، در این مراسم در سالن اجتماعات این اداره، ضمن قدردانی از شرکت صمیمی و هنرمندانه همکاران و دانش آموزان در مسابقه عکاسی گفت: آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، به اجرای فعالیت‌های نو و خلاقانه، ارج نهاده و همواره از آن استقبال می‌کند.
موسوی، ورود قدرتمندانه تکنولوژی به عرصه تعلیم و تربیت، مجاب شدن آحاد جامعه نسبت به مسئولیت حساس و خطیر معلمان و ورود جدی والدین به حوزه آموزش را از مهمترین رویداد‌های دوران کرونا در نظام آموزشی کشور دانست و تصریح کرد: به استناد آیه ۹۶ سوره مریم «انَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَٰنُ وُدًّا» دلیل اصلی محبوبیت معلمان، اشتغال به عمل صالح تعلیم و تربیت است.
شایان ذکر است، برگزیدگان مسابقه عکاسی در بخش دانش آموزی، محسن بخشی (دبستان شهید صیاد شیرازی)، زهرا چاووشی (دبستان پژوهش)، یاسمین فیروزآبادی (دبستان شهید همت) و در بخش همکاران؛ خانم‌ها طاهره امیرآبادی (دبستان شهید باکری)، ملیحه خدامی (دبستان پژوهش)، سمیه نوده (دبستان شیخ ابوالحسن خرقانی) و آقای محمدعلی وکیلی (دبستان کمیلی بیرجندی) بوده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار