خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جهرم گفت: تلاش استکبار جهانی، اپوزسیون داخل و خارج، جریان انحراف و فتنه با هدف عدم مشارکت عمومی در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۱۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سرهنگ غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه جهرم، در گفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه آرایش جنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی با هدف "کاهش مشارکت" در انتخابات است، گفت: هر فردی با حضور خود هم به نظام جمهوری اسلامی رآی میدهد و هم با انتخاب درست و خوب، آینده کشور را میسازد. 
 
وی با اشاره به حساسیت انتخابات در ایران هم برای دوستان و هم برای دشمنان، اظهار داشت: از کاخ سفید تا جبهه عربی -  عبری و گروه‌های اپوزیسیونی داخل و خارج نشین، جریان فتنه و انحراف، بر سر عدم مشارکت به اشتراک نظر رسیده‌اند.
 
فرمانده سپاه جهرم با بیان اینکه آرایش سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ با سال‌های گذشته، متفاوت است، افزود: دشمنان برای مقابله با شکل گیری مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش می‌کنند اما موفق نمی‌شوند چرا که مردم ثابت کرده اند، پای ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند و به آرامانهای بلند امام راحل (ره) و شهداء، پایبندند.
 
احمدی جابری افزود: بعد از اتمام انتخابات، در یک دوره چهار ساله، چگونگی اداره کشور در دست کسانی قرار می‌گیرد که برآمده از رأی مردم هستند، لذا انتخاب اصلح از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
فرمانده سپاه جهرم در پایان تآکید نمود: رزمایش روشنگری و بصیرت افزایی با هدف جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ومعرفی معیارهای انتخاب اصلح، از تاریخ اول خرداد در مساجد، پایگاهها، بقاع متبرکه، پارکها و  اماکن عمومی شهرستان جهرم و بخش های مرکزی، سیمکان و کردیان در حال اجراست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها