خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه فجر با امام جمعه اهل سنت شهر خنج بیان شد:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر در دیدار با امام جمعه اهل سنت شهر خنج گفت: عرصه انتخابات امسال فراتر از یک بحث انتخاباتی و تقابل کفر در برابر جبهه اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۲۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس با امام جمعه اهل سنت شهر خنج حاج آقا ابونجمی دیدار کرد.

حجت الاسلام  حجت الاسلام محمودی زاده در این دیدار اظهار داشت: محور وحدت محور هم افزایی است  و به این اعتقاد داریم که در تقابل با جبهه استکبار دست در دست هم دهیم تا بتوانیم جلوی توطئه‌های دشمنان را بگیریم.

وی تصریح کرد: عرصه انتخابات امسال فراتر از یک بحث انتخاباتی است و تقابل کفر در برابر جبهه اسلامی می باشد؛ به تعبیری انتخابات، تقابل امام مسلمین است با ائمه کفر، و باید اختلافات خانوادگی را کنار بگذاریم و با وحدت و همدلی با حضور حداکثری در این انتخابات به دشمنان ثابت کنیم که همیشه در صحنه هستیم.
در ادامه این دیدار، سرهنگ قادری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خنج در خصوص وحدت گفت: در این شهرستان وحدت بین شیعه و سنی بسیار خوب است،  ما در انقلاب برای حفظ این وحدت خون دادیم و امیدوارم که همیشه وحدت ماندگار باشد.

در ادامه شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت شهر خنج اظهار داشت: امنیت مسئله مهمی است و ما باید قدردان این امنیت باشیم.

وی گفت: جان جهان اسلام، به هم وابستگی دارد که اگر این وابستگی نباشد، باعث جدایی و تفکیک می شود.

وی در ادامه در رابطه با مسئله انتخابات گفت: انتخابات به ذات، ارزشمند است و انتخاباتی ارزشی می باشد که ریشه در دین خدا دارد.

به عقیده وی، انتخابات، دستاورد دموکراسی دینی است و اگر انتخابات را کوچک بشماریم، به مملکت خود ضربه زده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها