خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: انتخابات یک میدان مبارزه است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۴۱
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه نهضت روشنگری در شهرستان خنج با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام محمودی زاده در این نشست، انتخابات را یک میدان مبارزه دانست و اظهار داشت: وظیفه هر کس است که شناختی از مسائل پیرامونش داشته باشد و دیگران را با بصیرت کند.

وی با تصریح بر اینکه وظیفه ما است که جهادگونه عمل کنیم و روشنگری نماییم، با اشاره به مولفه ها و شاخص های کاندید اصلح گفت: کاندیداهای اصلح دارای چهار ویژگی می باشد که اولین ویژگی این است که در برابر خداوند، اهل تبعد باشد، یعنی پایبند به دین باشد؛ دومین ویژگی این است که در برابر ولایت تبعیت کامل داشته باشد.

حجت الاسلام محمودی زاده، سومین ویژگی را این دانست که در برابر ملت روحیه خدمت داشته باشد و گفت: چهارمین ویژگی کاندید اصلح این است که در برابر دشمنان، روحیه مقاومت داشته باشد  که اگر این چهار ویژگی را در یک رئیس‌جمهور بینیم، می شود رئیس جمهور اصلح.

وی در ادامه گفت: ایران اسلامی از نظر قدرت، امروز در اوج خودش قرار دارد و آمریکا و اسرائیل و عربستان در افول قرار گرفته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: هر قدرتی که در دولت آمریکا شاهدش بودیم، افت شدیدی پیدا کرده است و اسرائیل هم همینطور که حتی نتوانست ۱۲ روز بیشتر در برابر فلسطین جنگ را تحمل کند.

به گفته وی، در جبهه محور عربی،  عربستان امروز در باتلاق یمن مانده و مجبور شده است با ایران مذاکره کند و التماس کند که دور سوم مذاکرات را در ریاض برگزار کنند؛ آن هم ایران نپذیرفت و دور سوم هم در بغداد برگزار شد و هین هانشان دهنده اقتدار ایران در جهان بین الملل می باشد.

سرهنگ قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خنج هم در این نشست گفت: در ۲۸ خرداد ماه امسال یک آزمون بزرگ داریم که در واقع شب قدر نیز برای انقلاب اسلامی ایران است.

به گفته وی، امروز ما در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم و این انتخابات بسیار سازنده و مهم می باشد و در این شرایط باید برای مردم روشنگری کنیم.

قادر تاکید کرد: وظیفه همه انقلابیون است که در همین راستا، نهضت‌های روشنگری را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها