خبرهای داغ:
نبوتی گفت: از اول انقلاب اسلامی ایران تا امروز حضور بانوان در انتخابات حضور حداکثری و اثرگذاری بوده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۶۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
نبوتی سرپرست فرمانداری ایذه گفت: یک جامعه که اقشار مختلفی دارد که هر کدام نقشی در عالم سیاست ایفا می‌کنند که از این فعالیت‌های سیاسی دنبال اهداف، برنامه‌ها و خواسته‌های خود هستند، این اقشار می‌توانند قشر جوانان، هنرمندان، ورزشکاران، کشاورزان، صنعتگران، سالمندان و زنان جامعه باشد و نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی انکار ناشدنی است.

او بیان داشت: این جامعه به دنبال توسعه است، جامعه توسعه یافته از بعد انسانی جامعه‌ای است که از طریق مشارکت سیاسی و اجتماعی تلاش کرده و به بعضی از خواسته‌های خود رسیده و اهداف آن محقق شده و نسبت به جامعه دیگر توسعه یافته‌تر است آن قشر می‌تواند زنان جامعه باشند.

نبوتی افزود: مقابله زنان با دستور حکومتی کشف حجاب در زمان رضا شاه که واکنش شدید خاصه زنان را به همراه داشت که مقابل رژیم پهلوی ایستادگی و مبارزه کردند. هدف و آرمان زنان از این مشارکت سیاسی حفظ عفت بود و منجر به بسیاری از اتفاقات در تاریخ ایران شد.

سرپرست فرمانداری ایذه ادامه داد: بانوان علاوه بر حضور مستقیم در جنگ به صورت پشتوانه‌ای امن و عظیم برای مردان و خانواده هایشان باعث شدند تا ایران اسلامی کشوری عزتمند و مستقل باشد نه وابسته و سرسپرده و مادران و همسران شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان تا امروز ۳۰ سال پای این آرمان ایستادگی کردند، جنگ تمام شد، اما مشارکت در دفاع مقدس هنوز آشکار است.

این مقام مسئول گفت: ۵۰ درصد آرا جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و اگر روی برنامه‌ای تمرکز کنند حتماً موفق می‌شوند و زنان در عرصه‌های مدیریتی نیز در برخی از جا‌ها بسیار موفق‌تر از مردان عمل کرده اند و امروز بسیاری از بخش‌های مهم کشور ما به دست زنان اداره می‌شود.

او اظهار داشت: این تفکر که زنان فقط محدود به خانه و خانه داری باشند صحیح نیست، در صورتی که در طول هشت سال دفاع مقدس همین زنان خانه دار بودند که کشور را در برابر ۳۱ کشور دنیا با تفکر دفاع از کشور و ناموس جامعه حفظ کردند باید با آسیب شناسی انتخابات و راهکار‌ها برای مقابله و ناامید کردن دشمن و با مشارکت حداکثری به نقش خودمان در انتخابات ایمان پیدا کنیم که یک رای ما در اداره کشور اثر دارد و مانند یک تیر بر قلب دشمن است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها