مسئول جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران گفت: جمهوری اسلامی حرم است و امروز دفاع از حرم حضور حداکثری در انتخابات و رادن دادن است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۷۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی قشقایی مسئول جبهه فرهنگی جنوب شرق استان تهران در همایش بزرگ رای اولی ها در تالار قرآن حرم جعفربن موسی الکاظم(ع) شهرستان پیشوا در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی حرم است که همه باید از این حرم مقدس دفاع کنیم.

وی افزود: امروز در دفاع از حرم نیازی به لباس رزم نیست دفاع از حرم رای دادن است هم خودمان رای دهیم هم مردم را به پای صندوق های رای دعوت کنیم.

قشقایی تصریح کرد: هیچوقت نگویید رای ما فایده ندارد یا نگویید من رای می دهم به بقیه و دیگران کاری ندارم بابد همدیگر را دعوت کنید من و شما از آن قهوه خانه ای و خانم بی حجابی که به سخن جاج قاسم او دختر مااست باید دعوت کنیم تغییر حتما اتفاق خواهد افتاد همه مردم با تغییر زنده هستند در انتخاب رشته و محل زندگی و کار تغییر داریم.

وی ادامه داد:باید باور کنیم که ما اثر داریم امروز فقط کافی است ابلاغ پیام صریح دعوت داشته باشیم و نفری سه نفر را در انتخابات و پای صندوق های رای دعوت کنیم تمام هجمه های دشمن عدم مشارکت ایرانیان در انتخابات است پس با تمام توان باید حضور حداکثری داشته باشیم.

ارسال نظرات