مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: انتخابات فرصتی برای ناکام کردن دشمنان نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۹۳۸۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رضایی در نشست روشنگری و هدایت سیاسی فرهنگیان بسیجی سلماس که در کانون جوانان سپاه سلماس به همت کانون بسیج فرهنگیان برنامه ریزی شده بود، اظهار کرد: در نظام اسلامی انتخابات یکی از بسترهای مهم مردم سالاری دینی است که رهبر انقلاب همگان را به حضور حداکثری دعوت کردند.

 وی تصریح کرد: به هر میزان حضور حداکثری در انتخابات بیشتر باشد، استحکام و اعتبار کشور بالاتر می رود، چون نظام مردمی است و مردم آینده خود و کشور را رقم می زنند، از سویی دیگر مشارکت بالا نه تنها در داخل بلکه در بیرون از مرزها هم برای نظام اقتدار بالایی را به وجود می آورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس، بیان داشت: اگر حمایت مردم نباشد، حتی امام معصوم هم تنها خواهد ماند و این موضوع بارها در تاریخ تکرار شد، لذا حضور مردم دشمن را مایوس و ناکام می کند، دشمنی که قسم یاد کرده از هر فرصتی برای ضربه  زدن به نظام اسلامی استفاده کند.

رضایی  ادامه داد: برنامه دشمن تمرکز بر مشارکت حداقلی مردم است، لذا نباید به مردم آدرس غلط داد و کاهش مشارکت مردم را به عدم صلاحیت ها نسبت داد، چرا که در سال ۹۲ و ۹۶ برخی چهره ها رد صلاحیت شدند ولی میزان مشارکت بالای ۷۰ درصد بود.

نشست روشنگری در قالب طرح لبیک در سلماس برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرت افزایی در قالب طرح لبیک همزمان با گرامیداشت سالروز رحلت امام خمینی (ره) با حضور بسیجیان و عشایر غیور منطقه شپیران سلماس توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای دلزی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمود نوروزی مسئول بسیج اصناف و کارشناس مسائل سیاسی ضمن یادآوری بیانات امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در جمهوری اسلامی و حضور مردم در تعیین سرنوشت خود، گفت: امام  رضوان الله تعالی علیه همواره مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می کردند و حتی فرمودند: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در خصوص انتخابات و حضور در صحنه، بیان کرد: مسئولین سیاست های غلط اقتصادی در پیش گرفتند و وعده های غیرقابل تحقق دادند، وجود مافیای ثروت و قدرت، نرخ بالای بیکاری، تورم، گرانی های افسارگسیخته مسائلی هستند که آنها را شاهد هستیم بنابراین برای تغییر شرایط باید حتما پای صندوق های رای حاضر شویم.

نوروزی در ادامه به ویژگی های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: در انتخابات باید فردی راستگو که از سابقه اجرایی برخوردار است، انتخاب کنیم..

 

انتهای پیام

ارسال نظرات