به همت سپاه ناحیه ی دهلران حوزه مقاومت شهید امینیان صورت گرفت؛
یادواره سرداران و ۳۰۷شهید شهرستان دهلران با حضورسردار شاکرمی ،موسوی امام جمعه دهلران،جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثار گران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۳۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،یادواره سرداران و ۳۰۷شهید شهرستان دهلران با حضورسردار شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام، موسوی امام جمعه دهلران، سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه دهلران ،عسگری فرمانداردهلران،جمعی از مسئولان و خانواده های شهدا، جانبازان و ایثار گران برگزار شد.

سردار جمال شاکرمی دراین مراسم  اظهار کرد: ایام خرداد یادآور حماسه های ماندگاری است که نقطه عطف انقلاب است چرا که امام  راحل (ره) انقلاب را از خرداد شروع کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: هنوز دردانه های گران بهایی در دل خاک دهلران آرمیده است، آنانی که دشمنان را از خاک این دیار دور نگاه داشتند و امروز مردم ایلام را با مهران و دهلران و دشت عباس می شناسند، دشت عباسی که  قدمگاه حاج قاسم و یاران وی است.

وی تصریح کرد: انقلاب با مجاهدت امام راحل (ره) و همراهی ملت شکل گرفت و همین امر سبب شد که  بعثت مجددی شکل بگیرد و در واقع انقلاب به رهبری  امام (ه) انسان ها را از تحجر مدرن نجات داد.

شاکرمی یادآور شد: امام (ره) در مقابل دشمنان ایستاد و به ما عزت داد، امام (ه) صحنه ها را به خوبی می شناخت در همه صحنه ها در کنار مردم بود و امروز رهبر انقلاب در وسط میدان است.

وی عنوان کرد: امروز در آستانه انتخابات دشمنان همه توان را به صحنه آورده اند و در واقع  انتخابات، صحنه صف آرایی ائمه کفر و ائمه مسلمین است.

شاکرمی با اشاره به اینکه شرکت درانتخابات حفظ میراث امام راحل و شهدا است، گفت: راهبردهای امام (ره) امروز حرف برای گفتن دارد همه می بینیم که امروز رژیم صهیونیستی تنها است و۹۰ درصد فعالیت اقتصادی اسراییل که در بستر دریا است توان و جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: حضور آگاهانه مردم در پای صندوق و انتخاب اصلح باعث نا امیدی دشمن است چرا که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و عده ای به دنبال مایوس کردن مردم وعدم مشارکت آنها در انتخابات هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال زمین گیر کردن جمهوری اسلامی است، افزود: پیام همزمانی خرداد ۴۲ و خرداد ۱۴۰۰ رویارویی ائمه کفر و ائمه مسلمین است و انقلاب امام (ره) تفسیرگر آیات الهی است و ما از موقفگاه های سختی عبور کردیم نباید عقب بکشیم و صحنه را خالی کنیم.

شاکرمی تصریح کرد: راه دفاع از انقلاب حضور در صحنه است چرا که  حادثه انقلاب اسلامی مثل حادثه عاشوراست کم در مقابل زیاد است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: ما از نقطه صفر به نقطه برابری با قدرت های بین المللی رسیدیم پس بدون شک در این صحنه نیزهم  می توانیم موفق عمل کنیم.

ارسال نظرات