خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: آنچه نظام را پایدار می کند صیانت از اعتماد مردم در انتخاب خدمتگزاران کشور است و اگر برای شما اعتماد مردم مهم باشد، بهترین خدمت را به جامعه ارایه خواهید داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۹۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست هماهنگی نامزدهای انتخاباتی شوراهای شهر قزوین به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین، و با حضور منوچهر حبیبی رئیس ستاد انتخابات استان، شفیعی فرماندار قزوین، امینی معاون اداره کل اطلاعات استان و محمد قاسمی دادستان قزوین در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: همه ما در هر مقامی که قرار داریم به نوعی با واسطه و بی واسطه، انتخاب مردم هستیم. لذا باید به اعتماد مردم توجه کنیم.

وی خطاب به کاندیداهای شورای شهر قزوین گفت: آنچه نظام را پایدار می کند صیانت از اعتماد مردم در انتخاب خدمتگزاران کشور است و اگر برای شما اعتماد مردم مهم باشد، بهترین خدمت را به جامعه ارایه خواهید داد.

استاندار قزوین در ادامه اظهار کرد: باید از رای مردم به عنوان حق الناس مراقبت کنیم و با صیانت از این رای، دنیا و آخرت خود را بسازیم. سواستفاده از آرا مردم موجب آسیب به جامعه و بدبینی مردم می‌شود.

جمالی پور عنوان کرد: امروز دشمنان به دنبال ایجاد ناامیدی به مسوولان و آینده کشور هستند لذا از شما نامزدها خواهش می کنیم از همین امروز تمرین کنید که اگر وارد صحن شورا شدید این مسوولیت را با رعایت اخلاق علوی و اسلامی اجرا نمایید.

وی افزود: وقتی انتخاب می شوید نگاه مردم به شما تغییر می کند و یک ارزش برای شما خلق می شود. حتی اگر عضو شورا هم نشوید باید بعنوان یک نخبه رفتاری ارائه دهید که اصلاح و تغییر رفتار در جامعه شکل بگیرد و این امری بسیار مهم است.

مدیر ارشد اجرایی استان در ادامه تصریح کرد: آنچه که می تواند جامعه ما را با شرایط سخت مواجه نماید بداخلاقی است که همه ارزش های جامعه را از بین می برد. شما کاندیداها باید پیامی به جامعه بدهید که مردم به آینده امیدوار شوند و احساس کنند مسیر جدیدی در حوزه خدمت رسانی ایجاد شده است.

جمالی پور اضافه کرد: اگر اخلاق از بین برود تمام ارزش های جامعه از بین می رود. لذا باید با خود عهد کنید که نباید به هر قیمتی وارد شورا شوید. امروز نگرانی مقام معظم رهبری را نسبت به مسایل روز می بینیم لذا باید با جدیت برای رفع مشکلات جامعه قدم برداریم.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با ایجاد نشاط، فضای امیدآفرینی مردم به نظام و آینده فراهم شود و این نقش کاندیداهای شوراست. وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید؛ پشتوانه اصلی انقلاب، حضور مردم است، این یک باور و اعتقاد است و لذا رای ملت باید به دست شما کاندیداها افزایش یابد.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کاندیداها نباید وعده دروغ به مردم بدهند افزود: ثمره وعده های دروغ، ایجاد ناامیدی و بدبینی در جامعه است. این صندلی ها به کسی وفا نکرده و ارزش از بین بردن اعتماد مردم را ندارد.

وی افزود: دشمن، امروز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به دنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی در جامعه است. باید بدانیم که گاها دشمن، صدای ماست تا با استفاده از صحبت های ما فضای رسانه ای خود را برای ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه تغذیه نماید. پس باید مراقب رفتار خود باشیم.

جمالی پور در پایان با اشاره به جنگ نرم که از سوی دشمن سالهاست در مقابله با نظام و انقلاب راه اندازی شده گفت: جنگ نرم یعنی از بین رفتن ارزش ها و فرصت ها و جایگزین شدن دشمن بجای ارزش ها که این خطر بسیار بزرگی است. اگر برای دنیای خود رفتاری را انجام داده ایم که ارزش و حق یک نفر را ضایع کردیم این حق الناس است. لذا باید مراقب باشیم تا حق کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها