فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) گفت: صیانت و حراست از خون شهدا، آرمان های امام راحل و انقلاب در پای صندوق های رأی رقم می خورد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار یدالله آبروشن در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه، حضور حماسی ملت ایران در انتخابات را نمایش همدلی و اقتدار ملی دانست.

وی ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه همبستگی و همراهی آحاد مردم با نظام اسلامی به عنوان مردم سالارترین نظم دینی در جهان، ترکیب زیبایی از جمهوریت و اسلامیت که یادگار امام خمینی(ره) است را به رخ جهانیان کشیده است.

فرمانده لشکر عملیاتی۳ حمزه(ع) افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران نمایانگر مردم سالاری دینی  بوده و از ارکان مشروعیت بخشی به نظام اسلامی است.

سردار آبروشن خاطر نشان کرد: وظیفه ما امروز حساس تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور حداکثری خود، دیگران را به مشارکت گسترده در این فریضه الهی تشویق کنیم.

وی در پایان گفت: هرچند تحریم ها و فشارهای اقتصادی معیشت مردم را با مشکل مواجه کرده، اما انتظار می رود رئیس جمهور با بهره گیری از متخصصان، نیروی جوان و انقلابی، مشکلات اقتصادی را حل کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات