خبرهای داغ:
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مایوس شدن با حضور حداکثری و شرکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد محقق می شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۶۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گردهمایی مدیران موسسه های قرآنی استان، افزود: دشمن تلاش دارد مشارکت ما حداکثری نباشد، بنابراین باید با حضور حداکثری و شرکت گسترده به یاوه گویی‌های دشمنان پاسخ دندان شکن بدهیم.

وی در ادامه با انتقاد از موازی کاری‌ها در امور مربوط به قرآن، گفت: امور قرآنی کشور متولی واحد نیاز دارد و تمامی فعالیت‌ها باید در یک مسیر و نهاد تجمیع شود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: امروز دستگاه‌های مختلفی در زمینه قرآنی مسئولیت دارند که باید همه این‌ها یک جا جمع بشوند و از امکانات همدیگر استفاده و هم افزایی کنند و برای فعال کردن و هم افزایی و نیز تحقق آرمان‌های دینی و قرآنی باید تلاش های وافری کرد چون قرآن تابلوی هدایت گری برای بشر است.

وی ادامه داد: نباید از فعالیت‌های فردی چشم پوشی کرد، تبلیغ و توسعه فرهنگ قرآنی از ضروریات فرهنگی امروز جامعه ما محسوب می‌شود و برای حرکت در مسیر درست، جدیت و قاطعیت لازم است .

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت های قرآنی ایثار و فداکاری لازم است، یادآور شد: اگر می‌خواهید فرهنگ دینی شما به سرقت نرود باید محافظت کنید، مردم باید باور کنند که اگر فرهنگ دینی در جامعه ما حاکم نباشد فرزندان ما به خطر خواهند افتاد.

وی ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی نباید از شکل مردمی خارج شود و نباید فعالیت تشکیلاتی باعث تعطیلی جلسات و کلاس‌های قرآنی در مساجد شود؛ موازی کاری در انجام فعالیت‌های قرآنی باعث تلف شدن انرژی و کاهش نشاط جامعه قرآنی شده و بر کیفیت نتیجه فعالیت‌ها اثر منفی دارد، از این رو برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه باید جدیت داشت و مرعوب جنگ تبلیغاتی غرب نشد.

ارسال نظرات