فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رئیس جمهوری که انتخاب می‌شود با توجه به اهمیت فوق‌العاده دستگاه‌های اجرایی کشور باید باکفایت ، با ایمان، ضد فساد، تبعیض و بی عدالتی باشد.
کد خبر: ۹۳۴۹۵۷۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری به شاخص‌های تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دولت اسلامی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رئیس جمهور باید برای توسعه کشور به توان و ظرفیت داخلی به ویژه جوانان اعتقاد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها زورگو و مستکبر هستند و با ثبات، امنیت و رشد اقتصادی ،علمی و عزت بین المللی جمهوری اسلامی مخالف هستند، گفت: آمریکایی‌ها شهید سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردند و در معاهده‌ها همیشه متقلب بوده‌اند و ملت‌ها و دولت‌ها را فریب داده‌اند و امروز نیز بدخواهان و دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند مردم در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بنابراین مردم باید با بصیرت، برای حضور حداکثری در جشن تکلیف سیاسی انتخابات تلاش کنند.

وی با اشاره به نامگذاری شعار امسال توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: ما به شعار سال، بعنوان نقشه راه و یک منشور نگاه می‌کنیم و همه توان‌ خود را برای تحقق پشتیبانی از تولید و کنار زدن مانع‌های آن به کار می‌گیریم.

فرمانده ندسا با تاکید بر اینکه باید طرح تامین امنیت در دریاها مردمی شود، ادامه: تلاش می‌شود امسال با توسعه بسیج دریایی مردم پایه و رفع برخی مشکلات در حوضچه‌های صیادی، زمینه صید و صیادی برای صیادان ارتقا داده شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: افتخار ما است که خادم مردم شریف ایران اسلامی هستیم، ما و ملت عزیز ایران، اعضای یک خانواده هستیم و برای عزت و زندگی شرافتمندانه این مردم هر گونه خدمتی از دستمان برآید انجام خواهیم داد.


سردار تنگسیری خاطرنشان کرد: عزت، رشد و بالندگی در حوزه‌های مختلف دفاعی، ساخت و تولید انبوه تجهیزات نظامی و توان بازدارندگی امروز در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران فقط و فقط با اجرایی شدن فرمان‌های مقام معظم‌ رهبری محقق شده‌ است.

ارسال نظرات