بیانیه سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان برای حضور حداکثری درانتخابات

سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان برای حضور حداکثری درانتخابات بیانیه صادر نمود.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۰۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان وبه نقل از رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان  متن این بیانیه به شرح یر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«به زن و مرد و آن کس که به حد رأی دادن قانونی رسیده واجب است این مسئله که در پای صندوق­های تعیین رئیس جمهوری حاضر بشوند و رأی بدهند. چنانچه سستی بکنید، کسانی که می خواهند این کشور را به باد فنا بدهند، ممکن است پیروز شوند.» امام خمینی (ره)

هم‌وطنان عزیز؛ ملت شریف ایران؛

امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم. سالها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌سالاری دینی و نشو جمهوریت بعد از تحمل سالها حکومت فردی و خودکامه، امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد. حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم. سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.


تهدید‌های فزاینده علیه کشور ما از جانب گروه‌های تکفیری در منطقه از یک‌سو و تهدید دولت متخاصم و ماجراجوی جدید در ایالت متحده از سوی دیگر لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش عیان می‌کند؛ چرا که «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و برای مصونیت کشور است». ایران امروز، بیش از همیشه به دولتی هشیار، کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد احتیاج دارد. رأی و مشارکت بالا در سطح کشور، نشانه‌ای از حمایت ملی از دولت منتخب و پشتوانه‌ای محکم برای ادامه راه پیشرفت و توسعه کشور و رسیدن ایران اسلامی به جایگاه حقیقی خود در جهان است.


فرزندان شما در سازمان بسیج دانش آموزی با علم به دشواری‌ها و کاستی‌های فراروی ملت در حوزه اقتصاد و سیاست، و با تأکید بر بی­طرفی این نهاد دیرپای دانش آموزی، نامزدهای محترم انتخابات را به رعایت انصاف، اخلاق و صداقت در رقابت انتخاباتی و شما مردم شریف را به مشارکت هرچه بیشتر برای انتخاب دولتی استوار به پشتوانه مردمی فرا می‌خوانند. ما دانش آموزان بسیجی هرمزگان (بندرعباس ،سیریک،جاسک،بستک ،حاجی آباد ،میناب و …)در‌ کنار هم راهی طولانی برای دستیابی به زندگی‌ سعادتمندانه و برخورداری از رفاه و معنویت را پیموده‌ایم و در ‌این راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رأی آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت­ساز پیش رو، با شهدایی که خون خود را تقدیم این خاک کرده و مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ، تلاش خود را مبذول استقلال و آزادی کشور نمودند، پیمان می‌بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه خواهیم داد و تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی امام و شهدای مان تحت لوای حضرت بقیه الله العظم ارواحنا له الفدا‌ء و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز دفاع خواهیم کرد.

سازمان بسیج دانش آموزی استان هرمزگان

ارسال نظرات