سرپرست شهرداری فردیس یکی از ویژگی‌های مهم مدیران کارآمد را داشتن روحیه بسیجی دانست و گفت: مسئولیت‌ها گذرا هستند و چیزی که ماندگار است، روحیه اعتقادی و خدمت به مردم است.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۴۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، امیری سرپرست شهرداری فردیس در دیدار با سرهنگ پاسدار احسان علیزاده فرمانده سپاه این شهرستان یکی از ویژگی‌های مهم مدیران کارآمد را داشتن روحیه بسیجی دانست و گفت: مسئولیت‌ها گذرا هستند و چیزی که ماندگار است، روحیه اعتقادی و خدمت به مردم است.

داشتن روحیه بسیجی، یکی از ویژگی های مدیران کارآمد است

وی ثبات و آرامش حاکم بر کشور و منطقه را حاصل رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مخلص بسیج و سپاه دانست و مطرح کرد: نقش سپاه پاسداران در سازندگی پس از دفاع مقدس در زمینه های مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.

امیری با تأکید بر اینکه سپاه برکات زیادی برای جامعه داشته است، تصریح کرد: تعامل و همکاری شهرداری و سپاه در زمینه های فرهنگی اجتماعی موجب ایجاد نشاط عمومی و افزایش مشارکت شهروندان شده و این امر نیز منجر به افزایش انگیزه، امید و اتحاد بین شهروندان می شود و حضور مردم را در صحنه های مهم اجتماعی از جمله انتخابات پیش رو پر شورتر می کند.

سرهنگ پاسدار احسان علیزاده، فرمانده سپاه شهرستان فردیس نیز در این دیدار انتخاب شایسته علی امیری را به عنوان سرپرست شهرداری فردیس تبریک گفت و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی وی و کارکنان شهرداری فردیس در مسیر توسعه و آبادانی شهر بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر مجموعه سپاه شهرستان با شهرداری تأکید کرد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها