شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۴۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت السلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرتی با موضوع حضور حداکثری در انتخابات، ویژه مسئولین هیئت‌های ورزشی شهرستان شاهرود با اشاره به شرایط امروز کشور و منطقه اظهار کرد: امروز جهان اسلام از هر روز دیگری با اقتدار در منطقه حضور دارد و دشمنان اسلام تلاش می‌کنند تا با توطئه‌های مختلف از این اقتدار بکاهند.
وی با اشاره به پیروزی ملت مظلوم فلسطین بر رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی، افزود: این پیروزی به برکت تفکر انقلاب و مقاومت ملت مظلوم فلسطین رخ داده است و این تفکری است که سردار سلیمانی در منطقه نشر داد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: امروز تفکر انقلاب اسلامی در مقابل تفکر زیاده خواهی و ظلم و استبداد استکبار جهانی به میدان آمده و موفقیت‌های فراوانی نیز کسب شده است.
وی با اشاره به انتخابات تصریح کرد: انتخابات تبلور مردم سالاری دینی در کشور و نمونه‌ای از آزادی در جهان است.
سلیمانی ادامه داد: امروز تمام استکبار جهانی تلاش دارند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند چرا که انتخابات یکی از مولفه‌های اقتدار آفرین است و آن‌ها می‌خواهند با عدم حضور مردم این اقتدار را تضعیف کنند.
وی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری می‌شود و باید تلاش کنیم همه اقشار در این نمایش اقتدار و شکوه شرکت نمایند.
در این مراسم که به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد، احکام مسئولین هیئت‌های ورزشی بسیج با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه و مسئول تربیت بدنی ناحیه به آن‌ها اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها