خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان :

داشتن کرامت تکوینی هنر نیست بلکه هنر در کسب کرامت تشریعی است

کرامت نه تنها در ابعاد فردی بلکه در ابعاد اجتماعی نیز ساری و جاری است ،امام زمان (عج) در دعای افتتاح ما را به آن دولت کریمه ای ترغیب کرده است که در سایه آن دولت اسلام واسلامیان عزیز می شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۴۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ؛ جشن ولادت حضرت معصومه (س) با حضور نیروهای پایور، وظیفه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین اسدی  نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان  در حسینه شهدای این ناحیه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی   مراسمی برگزار گردید .

ایشان با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) که تحت عنوان دهه کرامت از آن یاد می شود اذعان داشت : خداوند متعال به صورت تکوینی به انسان ها کرامت بخشیده است و از آنان خواسته است تا با تبعیت از دستورات تشریعی الهی به کرامت تشریعی دست پیدا کنند .

اسدی در ادامه افزود: داشتن کرامت تکوینی هنر نیست بلکه هنر در کسب کرامت تشریعی است و زندگانی این خواهر وبرادر به ما درس رســیدن به ایـن کرامـت را مـی آمـوزد و خداوند در قرآن کریـم راه دسـت یافتـن به کرامت تشـریـعی را تـقـوا پیشه کـردن می دانــد و می فرماید : گرامی ترین شما نزد خدا با تقوا ترین شماست .

وی در پایان خاطر نشان کرد: کرامت نه تنها در ابعاد فردی بلکه در ابعاد اجتماعی نیز ساری و جاری است ،امام زمان (عج) در دعای افتـتاح مـا را به آن دولـت کریمه ای ترغیب کـرده است که در سـایه آن دولت اسـلام و اسـلامیان عزیز می شـود و نفـاق و اهـل نفـاق ذلیل می شوند .به همین جهت در راستای برگزاری انتخابات 13 دوره ریاست جمهوری این ایام را دهه کرامت وبصیرت نامیدند تا با انتخاب حد اکثری و آگاهانه بتوانیم گامی موثر در رسیدن و مقدمه سازی کردن برای آن دولت کریمه برداریم .

 

ارسال نظرات