مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

ملت ایران با بصیرت توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: تلاش دشمنان در جهت عدم حضور مردم در انتخابات است اما ملت بصیر ایران باید سعی داشته باشند توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در نشست روشنگری سپاه ساوجبلاغ که در مهدیه ولایت ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از 1400 سال شیعه موفق به تشکیل حکومت شد، گفت: عده ای برای انجام نشدن این اتفاق تلاش کرده اند اما موفق نشدند. پس از عصر غیبت علمای بزرگی زحماتی را متقبل شدند تا این اسلام به دست ما برسد.

ملت ایران با بصیرت توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند

وی مطرح کرد: در زمان حضرت موسی (ع) نیز پس از 30 روز که ایشان نبودند قومشان و مردم به گمراهی رفتند اما با وجود اینکه هارون جانشین حضرت در میان مردم بودند آن ها دوباره در راه خود ثابت قدم شدند؛ باید به این مردم درود فرستاد که با توجه به غیبت امام و با حضور ولایت فقیه هنوز ثابت قدم هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: در عصر سیاسی کشور هم عده ای به دنبال پذیرش ولایت فقیه نبودند. تحریف انقلاب از پیش از انقلاب آغاز شده و از همان ابتدا نفوذ همراه انقلاب بوده است. امروزه نیز نفوذی ها حوزه نفوذ خود را گسترش داده اند. در شرایط کنونی صدها نفر در حال تبلیغ و با ساختار و سازمان ها در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام یوسفی بیان کرد: با نگاه به انتخابات قبلی نیز متوجه می شویم که افرادی در حال به چالش کشیدن انتخابات هستند و تلاش دشمنان در جهت عدم حضور مردم در انتخابات است اما ملت بصیر ایران باید سعی داشته باشند توطئه های دشمنان را در نطفه خفه کنند و مردم را به حضور حداکصری در انتخابات تشویق و ترغیب کنند زیرا نظام ما وابسته به مردم است. این دو اقدام در آینده ایران اسلامی تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار