همایش سیاسی بصیرتی با حضور فرزند ایت الله مصباح یزدی در بخش امام حسن از شهرستان دیلم برگزار گردید
کد خبر: ۹۳۴۹۶۶۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج شهرستان دیلم، به همت حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع)، مراسم بصیرتی سیاسی در جوار مرقد مطهر دو تن از شهدای گمنام بخش امام حسن از شهرستان دیلم برگزار گردید.
در این نشست که فرزند آیت الله مصباح یزدی یه عنوان سخنران برنامه حضور داشتند، نکاتی را پیرامون انتخابات پیش رو بیان کردند.
مصباح یزدی عنوان کرد؛ نهاد ریاست جمهوری، مهم‌ترین نهادی است که بخش عظیمی از سازو کار تحولات سرنوشت ساز ملت در آن متمرکز شده است. بخش اجرایی حکومت اسلامی در دست نهاد ریاست جمهوری است و در واقع بیشترین تماس مردم با حکومت اسلامی و بالعکس از همین راه برقرار است. به این معنی که اگر رئیس جمهوری مقتدر با جدیت و تلاش، پی گیر بر آوردن نیاز‌های جامعه و مردم باشد باعث دلگرمی و امید در دل مردم می‌شود.
وی افزود: دشمنان این ملت، همه امکاناتشان را به کار گرفته اند تا مردم را نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد کنند و بی اعتمادی را در میان مردم ترویج کنند، اما مشارکت مردم در انتخابات، همبستگی ملی خود را به نمایش می‌گذارند و همین همبستگی است که کشور را در مقابل هر توطئه‌ای مصون می‌سازد. گذشته از این‌ها حضرت امام قاعده کلی را برای همه انتخابات‌ها این گونه ترسیم کرده اند که وصیت من به ملت شریف این است که در تمام ا. نتخابات در صحنه باشید. نگویید که دیگران رأی می‌دهند، من هم باید رأی بدهم، تو هم باید رأی بدهی، آن روستایی هم که در کنار مزرعه خودش کار می‌کند باید رأی بدهد. تکلیف است، این یک تکلیف الهی است.
بنابراین مهم‌ترین وظیفه همه مردم مشارکت در انتخابات است و همه در پیشگاه الهی مسئول هستند. البته تحقیق و مشورت راهکار بسیار مهمی برای تاثیر گذارتر شدن حضور مردم در صحنه انتخابات است.
قابل توجه است که این مراسم در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها