با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان
زنجان-نشست روشنگری وتبیین حضور حداکثری با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه طارم و جمعی از بسیجیان و مسئولین این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۷۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت الاسلام حسن بیگدلی در این نشست ضمن  تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و دهه کرامت با اشاره به انتخابات پیش‌رو، اظهار داشت :هدف از تشکیل انقلاب اسلامی، شکل گیری الگویی اسلامی و  الهی است.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با بیان اینکه کشور های بیگانه درصدد تسلط بر کشورهای در حال پیشرفت هستند، اذعان کرد : تحول در جامعه مستلزم حرکت انقلابی و جهادی است و توجه به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) راه را برای رسیدن به عزت وکشوری مقتدر هموار می شود

 

این مسئول در ادامه با بیان اینکه  داشتن قدرت موجب صلابت می شود، عنوان کرد : طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدرت و اقتدار در منطقه موجب عزت و سربلندی کشور در تمامی عرصه ها می شود.

 

حجت الاسلام بیگدلی در پایان با اشاره به اینکه دشمنان بدنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند، تصریح کرد : همه ی اقشار باید تلاش کنند مردم را دعوت به حضور و مشارکت حداکثری درانتخابات نمایند.

 

ارسال نظرات