بیانیه سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در آستانه انتخابات

سازمان بسیج کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۸۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه بیت المقدس کردستان در آستانه فرا رسیدن انتخابات 28 خرداد ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل میباشد:
"هرکس که به اسلام علاقه‌مند است‏، برای او عقلا و شرعا واجب است که در انتخابات شرکت کند. ملت تجربه‌شده و آزموده‌ی ایران که در طول سی سال از این همه گردنه‌های سخت عبور کرده‌اید! بدانید با مردم سالاری شما مخالفند ‎‎؛ دشمن با همین حضور شما‏، با همین انتخابات شما مخالف است. "

(مقام معظم رهبری)

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره‌های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می‌کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام برداشته و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

در این برهه از زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین زمان‌های تاریخی خود قرار گرفته است، به بیست و هشتم خرداد ماه و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می‌شویم در حالی که هنوز صلابت گام‌های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران در مراسم پرشکوه تشییع پیکر پاک سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سراسر ایران سرافراز طنین انداز است.

در دهه‌ی چهارم انقلاب اسلامی مردم آگاه و فهیم ملت ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار استان فرهنگی کردستان به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق‌های رای آن‌ها تعیین می‌شود. مردم ما می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند.

با توجه به جایگاه بسیار مهم و حیاتی ریاست جمهوری و همچنین شورا‌های اسلامی شهر و روستا هر رای رقم زننده‌ی مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است و این مهم در جریان گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
کارمندان استان کردستان، با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس، با علم به اینکه نا امیدی از صندوق رای هرگز استقلال و پیشرفت کشور را تامین و تضمین نخواهد کرد و با تاسی از منویات مقام عظمای ولایت بر اصل مشارکت حداکثری، تاکید داشته، دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه تکلیفی برای اعتلای کشور می‌داند و از آحاد ملت شریف و مسلمان ایران به ویژه مردم شریف استان کردستان دعوت می‌نماید تا با حضور دشمن‌شکن خود، حماسه‌ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را رقم زده و دشمنان دین و ملت خود را مأیوس و ناامید نمایند.
 
انشاء الله
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات