کارشناس دینی و مذهبی:

کریمه اهلبیت شافع روز جزاست

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان از حضرت معصومه(سلام الله علیها) به عنوان بانوی تمام عیار و نمونه اسلامی و شافع شیعیان در روز جزا ياد كرد.
کد خبر: ۹۳۴۹۶۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در جمع کارکنان سپاه شهرکرد ضمن ستايش از مقام والای حضرت معصومه(سلام الله علیها)، از ايشان به عنوان بانوی تمام عیار و نمونه اسلامی ياد كرد.

وی افزود: عظمت این بزرگ بانوی اسلام فوق تصور ماست، اما همین روایت امام رضا(علیه السلام) کافی است که فرمودند: "با شفاعت ایشان همه شیعیان من وارد بهشت می‌شوند". این شأن، شأن حضرت زهرا(سلام الله علیها) است و تعبیر بسیار عجیب و بزرگی است.

فتاحیان ادامه داد: حضرت معصومه(سلام الله علیها) براساس مقام‌هایی که دارند، مقام شفاعت را هم دارند. البته شفیع بودن شئونی دارد که از جمله آنها «عهد» است؛ یعنی کسانی که امتحان پس داده‌اند و خدا می‌داند که در عهدشان ثابت‌قدم هستند.

وی گفت: در تاریخ اسلام به بانوان با فضیلت و صاحب حدیثی برمی‏خوریم که نام خود را در زمره محدثان ثبت کرده‏اند. حضرت معصومه علیهاالسلام یکی از زنان بزرگ اهل بیت در این زمینه است.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه معنوی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه مولودیه خوانی در مدح اهلبیت به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد برگزار شد.

 

ارسال نظرات