خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

نصرت الهی بدون کار و تلاش میسر نمی شود

فرمانده سپاه استان قم گفت: تلاش های افراد در انقلاب اسلامی نصرت الهی را به دنبال داشته است که شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنار خبرگزاری بسیج از قم،سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم در گردهمایی سیاسی کارکنان یگان حفاظت شخصیت ها با توجه به اتفاقاتی که در ماه های گذشته در منطقه رخ داده است گفت: تلاش های افراد در انقلاب اسلامی نصرت الهی را به دنبال داشته است که شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی هستیم.
 
وی ادامه داد: هر یک از روسای جمهور آمریکا با روی کارآمدن با تحریم و فشار حداکثری سعی بر براندازی انقلاب اسلامی ایران داشتند که به واسطه ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی و لطف خدا هر روز شاهد شکست مفتضحانه آنها در منطقه هستیم.

فرمانده سپاه قم ضمن اشاره به شکست آمریکا ئیها در حوزه نظامی با ایران بیان داشت:که آنها امروز چون قادر به جنگ با ایران نیستند در حوزه های دیگر ورود پیدا کردند و سعی دارند با تبلیغات مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را کمرنگ جلوه دهند.
 
وی افزود: نظام سلطه در مقطع کنونی انقلاب اسلامی سعی بر این دارد تا با کاهش مشارکت مردم نامزد دلخواه آنها رای بیاورد و این نقشه دشمن با بصیرت مردم خنثی میگردد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات