مرحله پایانی مسابقه حفظ سوره یاسین بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حفظ این سوره و همچنین توجه بیشتر به این سوره مبارکه و عمل به مفاهیم آن به همت دفتر امام جمعه مهرشهر در مصلای این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۲۳
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مرحله پایانی مسابقه حفظ سوره یاسین بنا بر تاکید مقام معظم رهبری در خصوص حفظ این سوره و همچنین توجه بیشتر به این سوره مبارکه و عمل به مفاهیم آن به همت دفتر امام جمعه مهرشهر در مصلای این منطقه برگزار شد و شرکت کنندگان در دو بخش خواهران و برادران به صورت کتبی و شفاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برگزاری مرحله پایانی مسابقه حفظ سوره یاسین در مصلای مهرشهر

حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در رابطه با برگزاری این مسابقه قرآنی گفت: با توجه به نقش تاثیرگذار قرآن در ارتقای سطح زندگی معنوی بشر تصمیم گرفته شد فعالیتی قرآنی در نهاد نماز جمعه مهرشهر صورت گیرد.

وی افزود: در روایات از سوره یاسین به عنوان قلب قرآن یاد شده است و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ این سوره و از آنجا که سوره یاسین حاوی مطالب اعتقادی در زمینه توحید، نوبت، معاد و مفاهیم اخلاقی است، حفظ این سوره به رقابت گذاشته شد.

رضایی مطرح کرد: با اعلام عمومی در فضای مجازی بیش از 100 نفر در این مسابقه شرکت کردند. مرحله اول به صورت کتبی برگزار شد و مرحله دوم به صورت حضوری در دو روز متوالی که روز اول مختص خواهران و روز دوم ویژه برادران بود، در صحن بیرونی مصلای مهرشهر برگزار شد.

امام جمعه مهرشهر گفت: با نظر داوران به 20 نفر از خواهران و برادرانی که امتیاز بیشتری را کسب کردند جوایز ارزنده ای اهدا شد تا از این طریق، این افراد علاوه بر اینکه خودشان انگیزه بیشتری برای حفظ و عمل به مفاهیم قرآنی پیدا کنند مشوق خوبی برای دیگران نیز باشند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها