خبرهای داغ:
امام جمعه شاهین شهر گفت: جامعه باید به این رشد و بلوغ فکری برسد که در تصمیم گیری ها موج نگیرد و احساساتی رفتار نکند.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در نشست با هنرمندان شاهین شهری گفت: در انتخابات پیش رو شما اساتید و هنرمندان علاوه بر انتخابات درست خود می توانید اطرافیان را از انتخاب صحیح و نگاه سالم به انتخابات ترغیب کنید.

وی با اشاره به مشکلات اصحاب هنر و سایر اقشار جامعه در چند سال اخیر بیان داشت: اگر نارضایتی های انباشته شده در صندوق رأی ریخته نشود این نارضایتی ها به شکل دیگری به خیابان کشیده می شود و این همان شرایطی است که دشمنان قسم خورده ما انتظار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین هاشمی اظهار داشت: اگر انتخابات با حضور و مشارکت قابل قبولی برگزار شود قدرت چانه زنی ما در سطح بین المللی افزایش و ثبات بیشتری پیدا می کند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم برای پاسداری و حراست از اعتقادات و میهنشان از جان خودشان گذشتند و ما برای دفاع و حراست از سیاست کشورمان چه کردیم؟ ما باید برای آینده خودمان و فرزندانمان و حفظ تقویت نظام در انتخابات شرکت کنیم، رأی ندادن و عقب نشینی به نفع ما نیست.

در این جلسه هنرمندان هر کدام گلایه های خود را از بی توجهی مسئولین شهر به این قشر هنری عنوان کردند و با تاکید بر اینکه یک شهید حماسه خلق می کند و یک هنرمند یک اثر، یادآور شدند که این شهر ظرفیت های خوبی برای ارائه هنرهای مختلف دارد و هنرمند با هنرش زنده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار