خبرهای داغ:
ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته خالق صحنه‌های زیبا از وحدت و همدلی و مشارکت در عرصه‌های گوناگون از جمله سیاسی و اجتماعی بوده است
کد خبر: ۹۳۴۹۷۴۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، به طور قطع در انتخابات ۱۴۰۰ با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای زیباترین تابلوی همبستگی ملی را به نمایش خواهند گذاشت.

انقلاب اسلامی با اهدافی متعالی شکل گرفت و با وجودیکه در چهار دهه گذشته با فراز و فرودهایی مواجه بود اما مسیر آن همیشه رو به رشد بوده است.

جوانان و دانشجویان از سرمایه های کشور و اقشار تاثیرگذار در انتخابات هستند و می‌توانند با مشارکت جدی خود شور و هیجان بیشتری در فضای این رویداد سیاسی ایجاد کنند و نقشی تعیین کننده در نتیجه انتخابات داشته باشند.

اکنون نوبت به جوانان رسیده است و لزوم تغییر جریان انقلاب به سمت جوانان احساس می شود.

نقش دانشجویان در انتخابات مختلف در سال های پس از انقلاب اسلامی خود را به خوبی نشان داده است بطوریکه هرگاه آنها بطور جدی وارد عرصه انتخاباتی شدند توانستند تاثیر بالایی ای بر فضای انتخاباتی و سمت و سوی آن داشته باشند.

انتخابات به شدت نیازمند افکار عمومی و سرمایه اجتماعی است که متشکل از سه عنصر اعتماد، مشارکت و همدلی است.

مردم ایران همواره در مراسم و آیین‌های مختلف حضور می‌یابند و از جشنهای مرتبط با انقلاب گرفته تا جنگ تحمیلی در میادین گوناگون حضور جدی و موثر داشته‌اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

امیرحسین سلیمانی-خبرنگار و دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی (نسرا) شهرستان شاهین شهر و میمه
ارسال نظرات
پر بیننده ها