دبیر کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز:
دبیر کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز گفت: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی دیجیتال «راه امام خمینی (ره)» با محوریت کتاب ایثار و شهادت در مکتب امام خمینی (ره) تا ۲۹ خرداد تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۴۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، رزیتا عسگری، دبیر کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز اظهار داشت: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی دیجیتال «راه امام خمینی (ره) با محوریت کتاب ایثار و شهادت در مکتب امام خمینی (ره) به دلیل استقبال بی نظیر علاقه مندان تا 29 خرداد تمدید شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه از فصل یک کتاب مذکور برگزار خواهد شد، مطرح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه پاسخ صحیح سؤالات را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره تماس به شماره 09392710612  در پیام‌رسان واتساپ ارسال کنند. به سه نفر از برگزیدگان هدایای معنوی اهدا خواهد شد.

دبیر کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان البرز بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب دیجیتالی مذکور را از لینک http://statics.imam-khomeini.ir/userfiles/fa/Files/NewsAttachment/2018/497-t.pdf دریافت و سؤالات را نیز در صفحه اینستاگرام کمیسیون ایثار و شهادت مجمع جوانان استان به نشانی commission_isar_shahadat@ مشاهده کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها