خبرهای داغ:
مطاع
حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرا مرضیه (سلام الله علیها)
تجمیع رأی اولی های حلقه های صالحین پایگاهها ی تابعه حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرا مرضیه (سلام الله علیها)، همراه با جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)
کد خبر: ۹۳۴۹۷۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸

به گزارش از خبرگزاری بسیج ناحیه امام صادق (علیه السلام)تجمیع رأی اولی های حلقه های صالحین پایگاهها ی تابعه حوزه ١۶ خواهران حضرت زهرامرضیه (سلام الله علیها)،با سخنرانی مسئول سیاسی ناحیه امام صادق (علیه السلام)، آقای روزبهانی وجشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها)، در پایگاه امام محمد باقر (علیه السلام)، برگزار شد.این برنامه ابتدا با مدیحه سرایی و اجرای مسابقه آغاز شد.

سپس آقای روزبهانی به ایراد سخنرانی پیرامون انتخابات پرداخت ، وی ضمن تأکید بر انتخاب فرد اصلح توسط رأی اولی ها، به رفع شبهات در زمینه انتخابات پرداخت و گفت:مردم در نظام جمهوری اسلامی، مهم هستند، ولی بعضی ها می‌گویند:اینها هرکه را بخواهند بر سر کار می‌آورند، این در صورتی است که در سال ٩۶، نهادهای نظامی مانند سپاه، مخالف آقای روحانی بودند، اما چون 24 میلیون رأی آورد، رئیس جمهور شد، اگر دست نظام بود، باید روحانی برکنار میشد.

ایشان افزود: در انتخابات گذشته، روش توهین و تخریب و وارانه نشان دادن، اینها را رئیس جمهور کرد، الان هم چرا از این روش استفاده نکنند؟!، پس ماهایی که اینها را دیده ایم نباید دوباره فریب آنها را بخوریم، فریب کسانی که حامی همان تفکر هستندو مسبب اصلی بعضی از مشکلات است. ما می گوییم به کسی رأی بدهید که امتحانش را پس داده است.

در ادامه وی گفت : می گویند ما برای چه در انتخابات شرکت کنیم؟ در جواب هرکس با شعارها، بحث امنیت، خون شهدا، حاج قاسم، دشمن و... قانع شد برود رأی بدهد ولی برای بقیه دلیل عقلی می آوریم، تطبیقی مقایسه می کنیم، در کدام نظام سیاسی مردم در سرنوشت سیاسی دخالت دارند؟ کانادا، فرانسه

آیا انتخابات در آمریکا مانند ایران است، که می‌گویند در ایران تقلب می شود؟!!! در آمریکا ۵۴٨ نفر را انتخاب می‌کنند، اگر نصف این ۵۴٨ نفر رأیشان یک رئیس جمهور باشد، همان شخص رئیس جمهور می شود

آیا تمام افراد در آمریکا و تمام ایالات در انتخابات شرکت می کنند؟ خیر، فقط ایالات بزرگ شرکت می‌کنند، بقیه ایالات نبايد شرکت کنند، آیا با این شرایط کسی می گوید، رأی ما دزدیده شده؟!! حتی اگر تعداد آرا ایالات برای یک رئیس جمهور زیادتر باشد، کسی رئیس جمهور می شود که آن ۵۴٨ نفر انتخاب کرده اند، آیا با این اوصاف، آمریکا مهد آزادی است؟!! ولی در ایران با اینکه حق رأی برای همه وجود دارد ویکسان است، می خواهند، انتخابات ایران را خراب کنند و اشتباه جلوه دهند.

سپس وی افزود :سناریوی دشمن برای ایران در دهه ۶٠، جنگ نظامی بود، در دهه ٧٠،جنگ فرهنگی، در دهه ٨٠ جنگ سیاسی و در دهه ٩٠، جنگ اقتصادی بود، اکنون از لحاظ فرهنگی، اعتقادی وادراکی، بی اعتمادی نسبت به نظام به مردم القا می کنند. نیروهای پیاده نظام در فضای مجازی خالی می‌کنند، باید مواظب باشیم ذهنمان را نبرند، ما خیلی مشکلات داریم ولی قابل حل است، انشااله حرکتی رقم بخورد که آبروی نظام باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها