خبرهای داغ:
نهاوند-امام جمعه شهر فیروزان گفت: همه شهدا وظیفه‌ای بر دوش ما گذاشته‌اند که آن حفظ انقلاب و نظام اسلامی است و یکی از راه‌های حفظ آن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۶۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

لزوم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی برای حفظ انقلاب و نظام اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محبی در یادواره شهدای شهر فیروزان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به تاثیرگذار بودن بانوان در جامعه اظهار داشت: از دامان زن مرد صالح برای جهاد در راه خدا پرورش می‌یابد.

وی افزود: همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با ایمان به خداوند و توسل به اهل بیت(ع) و پشتکار زنان و مردان این جامعه توانستیم دشمن بعثی را شکست دهیم، امروز هم با حضور در پای صندوق‌های رأی می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم و دشمنان این مملکت را از نقشه‌های شومشان مایوس کنیم.

امام جمعه شهر فیروزان گفت: اگر وصیتنامه شهدا را بخوانیم و گوش دهیم متوجه می‌شویم که همه شهدا وظیفه‌ای بر دوش ما گذاشته‌اند که آن وظیفه حفظ انقلاب و نظام اسلامی است که یکی از راه‌های حفظ آن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا نباید فراموش شود و در طول سال باید گرامیداشت شهدا برگزار شود، افزود: شهدا راه نشان هستند که ما راه را گم نکنیم، شهدا نمونه‌های بارز انسانیت هستند و می‌توانیم وجود روح خدا را در آنها ببینیم و اینکه امیدوارم در راه حفظ خون شهدا رو سفید باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات