معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

دختران خود را فاطمی تربیت کنیم

تبریز- معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به سبک زندگی فاطمی و اهمیت ایشان به همسر و فرزندان در زندگی، گفت: دختران خود را برای آینده ای روشن فاطمی تربیت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۷۰
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معصومه حکیمیان در آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و جشن تکلیف دختران کارکنان سپاه عاشورا افزود: زهرای مرضیه همیشه در زندگی زیورآلات داشت و به عواطف مردانه همسر خود حضرت علی(ع) اهمیت و پاسخ می داد و همین ایشان را به عنوان خوشبخت ترین فرد در جهان مطرح کرده است.
وی ادامه داد: ایشان با وجود مشکلات و مصایب در زندگی در برهه های مختلف، همسر و مادری مهربان در زندگی بود.
حکیمیان اضافه کرد: حضرت زهرا (س) علاوه بر وظایف خود در زندگی به عنوان همسر نابغه سیاسی و اجتماعی هم بود و علت آن تدبر ایشان برای مدیریت امور زندگی اش بود و همه امور خود را جای خود انجام می داد.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز بانوان بتوانند این سبک را در زندگی خود پیاده کنند قطعا خانواده خوشبختی خواهند داشت و دخترانی خوشبخت تربیت خواهند کرد، چراکه ایشان با این سبک زندگی برای تحلیل گران و نبوغ غربی بهترین زندگی به شمار می رود.
وی یادآور شد: بانوان باید آرام جان همسر و فرزندان خود باشند و اگر این مهم در زندگی پیاده شد قطعا خانواده ثبات بیشتری یافته و از بسیاری از آسیب ها که امروز گریبانگیر جوامع است نجات خواهیم یافت.

آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س)، روز دختر و جشن تکلیف دختران کارکنان سپاه عاشورا در قالب برنامه های مختلف فرهنگی هنری در مجموعه تفریحی فرهنگی الغدیر تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار