خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی:

مشارکت مردم در انتخابات حماسه دیگری رقم می زند

تبریز- معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: مردم با حضور خود در این انتخابات حماسه دیگری رقم می زنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۷۷۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده در آیین بزرگداشت رو دختر افزود: این انتخابات در گام دوم انقلاب برای اقتدار ایران مهم است و برای همین دشمنان تلاش دارند با تبلیغات منفی مانع از حضور مردم در انتخابات شوند.
وی اضافه کرد: دشمنان با تزریق ناامیدی در جامعه درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات هستند تا بتوانند از طریق عمال داخلی خود برنامه های بعدی مقابله با نظام و انقلاب را ادامه دهند.
گلمحمدراده با بیان اینکه انقلاب از آغاز پیروزی تاکنون با انواع تهدیدها و تحریم ها روبرو بوده ولی انتخاباتی در آن تعطیل نشده است، خاطرنشان کرد: این بار نیز مردم در این امر خطیر سهیم خواهند شد.
وی حضور در انتخابات را مشارکت در تعیین سرنوشت کشور عنوان و بیان کرد: در برهه کنونی که ایران با اقتدار در منطقه جریان ساز است حضور در انتخابات خطیرتر است.
گلمحمدزاده از خانواده پاسداران خواست با حضور خود و تبیین اهمیت انتخابات برای دیگران ضمن مشارکت حداکثری نقش مهمی در انتخاب اصلح نیز ایفا کنند چراکه قطعا با حضور حداکثری مردم در پای صندوق ها بار دیگر دشمنان شکست خواهند خورد.
آیین بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) به همت مرکز فرهنگی خانواده ویژه خانواده کارکنان سپاه عاشورا طبق ضوابط بهداشتی در مجموعه تفریحی فرهنگی الغدیر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها