خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان: حضور پرشور در انتخابات پیش رو منجر به بیمه کردن انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در سخنانی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات پیش رو منجر به بیمه کردن انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد گفت: بر تمام مردم ایران واجب است که در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاظر در شرایطی قرار داریم که حضور در انتخابات می تواند جواب دندان شکنی به دشمنان بدهد افزود: شرکت در انتخابات جاری یک وظیفه دینی و تکلیف شرعی است که همه ملت ایران باید در پای صندوق های رای حاضر شوند.

سرهنگ پاسدار عبداللهی با بیان اینکه دشمنان از تمام ابزارهای خود برای ناامیدی مردم ایران استفاده می کنند تصریح کرد: مردم ایران باید با حضور پرشور خود در پای صندوق های  رای و انتخاب فرد اصلح دشمنان را مایوس و ناامید کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه هر برگ رای در سرنوشت خود فرد و کشور تاثیر گذار است گفت: حضور در پای صندوق های رای بر همه ملت ایران واجب و ضروری است و همه باید در این عرصه مهم سیاسی کشور حضوری پرشور داشته باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان در بدترین شرایط خود قرار دارند افزود: امروزه پرچم ایران و سپاه در قلب آمریکا و اروپا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین برافراشته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها