خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان: کاروان جشن شادی به مناسبت دهه کرامت در سمنان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۱۸
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان ضمن تبریک دهه کرامت با بیان اینکه کاروان جشن شادی به مناسبت دهه کرامت در سمنان راه اندازی می شود گفت: این کاروان یکشنبه و دوشنبه 23 و 24 خردادماه راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه کاروان جشن شادی به همت سپاه ناحیه سمنان و با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری سمنان و امامزاده علویون و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود افزود: این کاروان در 4 نقطه شهرستان سمنان راه اندازی می شود.

 سرهنگ پاسدار عبداللهی با بیان اینکه این کاروان یکشنبه 23 خرداد ساعت 18 در منطقه 400 دستگاه و ساعت 21 در مسکن مهر راه اندازی می شود تصریح کرد:  این کاروان دوشنبه 24 خرداد نیز ساعت 18 در محلات و ساعت 21 نیز در میدان مطهری به راه می افتد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با بیان اینکه برنامه های ویژه ای به مناسبت دهه کرامت در سمنان برگزار می شود بیان کرد: به همت سپاه ناحیه سمنان، پایگاه ها و قرارگاه های مقاومت بسیج در 8 نقطه سمنان ایستگاه فرهنگی راه اندازی شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از ظرفیت های ایستگاه های فرهنگی نیز برای نشست های بصیرتی و تریبون آزاد برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده می شود گفت: هر برگ رای تیری بر قلب دشمن است و حضور در انتخابات دشمنان را مایوس و نا امید می کند.

سرهنگ پاسدار عبداللهی از جشن رای اولی ها در سمنان خبر داد و افزود: جشنواره سرود نیز با مشارکت آستان قدس رضوی و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری سمنان برگزار می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها