دختران رای اولی روستای مرندیز شهرستان بجستان ضمن برگزاری جشن تکلیف سیاسی و جشن روز دختر بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۲۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، دختران رای اولی روستای مرندیز شهرستان بجستان گرد هم جمع شدند و ضمن برگزاری جشن تکلیف سیاسی و جشن روز دختر بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کردند.

در ادامه نیز با برگزاری مسابقه از برندگان با هدایایی نفیس تجلیل شد.

در پایان این مراسم بیانیه‌ای توسط دختران رای اولی مرندیز صادر شد که توسط یکی از دختران رای اولی این روستا قرائت گردید.
متن این بیانیه به شرح ذیل است.

«بسم الله الرحمن الرحیم وَ أَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کانَ مَسْوءُلاً. (اسراء: ۳۴)
به پیمان‌های خود وفادار باشید، زیرا از پیمان‌ها سؤال خواهد شد.

اینک که شانه‌هایمان برای تحمل بار مسئولیت خطیر تعیین سرنوشت میهن عزیزمان توانا شده‌اند، با قلبی پر از امید به فردایی بهتر، شانه به شانه دیگر هموطنان و گوش به فرمان رهبرمان بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در اولین حماسه حضورمان در صحنه سیاسی به صورت فعال به صحنه افتخارآفرین نمایش اراده‌ها قدم خواهیم گذاشت و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری از افتخارات کشور را رقم خواهیم زد و دشمن را قوی‌تر از همیشه شکست خواهیم داد و با بصیرت و انتخاب صحیحمان دِین خود را به خون پاک شهیدان عزیز این مرز و بوم، خاصه هفت شهید گلگون کفن روستای مرندیز ادا خواهیم کرد.

ما رای اولی‌های روستای شهیدپرور مرندیز بر این باوریم که اگر جنگ نظامی را با ۲۰ ساله‌ها پیروز شدیم، در عرصه جنگ تمام عیار فرهنگی و اقتصادی نیز با مشارکت موثر و انتخاب دولت جوان و حزب الهی به فضل الهی پیروز میدان خواهیم شد.

برای تحقق این مهم در جمعه‌ای سرنوشت ساز گرد هم می‌آییم و با انتخابمان بار دیگر عزت و افتخار و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان می‌آوریم و مانند همیشه دشمن قسم خورده انقلاب را به فضل الهی مایوس خواهیم کرد.

چه زیبا گفت: سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز که: امروز قرارگاه حسین بن علی (ع)، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند؛ و اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی (ص).

هیهات که ما جوانان نسل چهارم انقلاب اجازه دهیم که قرار گاه حسین بن علی (ع) آسیب ببیند.

هیهات که اجازه دهیم دشمن این حرم را از بین ببرد.
ما جوانان انقلابی و آینده سازان ایران اسلامی با تاسی به جوان رشید دشت کربلا حضرت علی اکبر (ع) تا پای جان در راه تحقق آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مطیع امر رهبر فرزانه مان، "حضرت امام خامنه ای" ایستاده ایم و به نیابت از حاج قاسم عزیز و شهدای گرانقدر رأی می‌دهیم و روح آن‌ها را شاد می‌کنیم.

وعده‌ی ما جمعه ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی.

والسلام علیکم و رحمه الله»
ارسال نظرات
پر بیننده ها