خبرهای داغ:
امام جمعه دولت آباد برخوار:

برخی نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات جمهوریت نظام را زیر سوال بردند

حجت الاسلام محمودآبادی گفت: متاسفانه بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات و گفتگوهای خود جمهوریت نظام را زیر سوال بردند که خود خوراک آینده برای دشمن ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۸۹
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین محمود آبادی در نماز جمعه این هفته دولت آباد در مورد اینکه چرا دشمن تبلیغ رای ندادن و نرفتن پای صندوق رای را می کند، گفت: نظام حاکم بر کشور ما جمهوری اسلامی است؛ جمهوری یعنی مردمی و مردمی بودن اسلامی هم یعنی کشور طبق دستورات اسلام اداره می‌شود.

وی افزود: در طول ۴۲ سال گذشته از انقلاب جمهوریت و اسلامیت نظام حفظ شده است و هیچ کدام از این دو رکن سست نشده است.

خطیب جمعه دولت آباد با بیان اینکه اگر چه در بحث اسلامیت نظام بعضی از مسئولین واداده و غرب گرا، می‌خواهند که تسلیم قوانین بین‌المللی (مثل سند ۲۰۳۰) شوند و اسلامیت نظام را از بین ببرند، عنوان کرد: ولی به برکت ولی فقیه و مردم بیدار، تاکنون نتوانسته اند و همچنین رکن جمهوریت که در طول ۴۲ سال گذشته هم راهپیمایی هایی داشته ایم و هم انتخابات که هر انتخاباتی که برگزار شده است حضور پرشکوه مردم را در پی داشته است.

حجت الاسلام محمود آبادی با اشاره به تمرکز دشمنان بر روی ایران گفت: آن ها می‌خواهند در این انتخابات رکن اصلی را سست کنند که بعد بتوانند فشار بیاورند و مملکت را ناامن کنند.

وی اظهار کرد: متاسفانه بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات و گفتگوهای خود جمهوریت نظام را زیر سوال بردند که خود خوراک آینده برای دشمن ایجاد می کند؛ تا به حال دشمن نتوانسته این رکن مهم را زیر سوال ببرد که اگر حضور مردم کمرنگ شود این کار را خواهد کرد به همین جهت ضرورت دارد که حضور حداکثری پای صندوق رای داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار