خبرهای داغ:

آموزش و تخصص گرایی موتور پیشران اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان آموزش و تخصص گرایی را موتور پیشران اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: همکاری مشترک فنی و حرفه‌ای برای حرفه‌آموزی مددجویان منجر به اشتغال پایدار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۸۹۱
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
آموزش و تخصص گرایی موتور پیشران اشتغالبه گزارش خبرگزاری بسیج، محسن مسعودیان راد در جلسه مشترک با مدیرکل اداره کل فنی و حرفه‌ای استان سمنان با حضور معاون اشتغال کمیته امداد استان، رئیس کمیته امداد شهرستان سمنان همکاران این حوزه و ارتباط ویدئو کنفرانسی با شهرستان‌ها، اظهار کرد: اگر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا نگیرند، قطعاً دچار مشکلات زیادی درآینده خواهند شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر فرزندان ما در آینده مشاغل تخصصی را فرا نگیرند به عنوان نیرو‌های یدی به کار گرفته خواهند شد.
مسعودیان راد عملکرد امروز کمیته امداد و فنی و حرفه‌ای را آینده فردای جوانان تلقی کرد و افزود: باید افراد طوری آموزش ببینید که در صنایع نقش‌آفرین و مغز سازمان باشند.
وی وجود صنایع در استان سمنان را به‌عنوان یک فرصت برای اشتغال دانست و تصریح کرد: همه این صنایع به‌شدت نیاز به تخصص دارند که نیاز به مهارت‌آموزی است.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه نیرو‌های تخصصی در همه شرایط مشغول به کار خواهند بود و شرایط بهتری خواهند داشت، اذعان داشت: گروه هدف ما دانشجویان هستند.
مسعودیان راد بر شناسایی خانواده‌های دارای فرزند بااستعداد تأکید کرد و گفت: نیازسنجی بنگاه‌های اقتصادی در رابطه با مشاغل مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بر فعالیت‌ها و مشاغل نوین، تجارت الکترونیک و دانش‌بنیان تأکید کرد و گفت: ضروری است در روستا‌ها کارگاه‌های حرفه‌آموزی فعال شود.
شایان‌ذکر است در سال گذشته ۱۹۷۰ آموزش مهارت آموزی به مددجویان استان سمنان ارائه شده است.
در این آئین از ادارات کمیته امداد و فنی حرفه‌ای مهدیشهر، سمنان، شاهرود و میامی که بیشترین میزان همکاری برای آموزش حرفه‌آموزی به مددجویان را در سال گذشته داشتند به صورت ویدئو کنفرانسی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها