خبرهای داغ:
دبیر ستاد انتخابات استان گفت: هر یک از نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر در استان سمنان به ازای هر منطقه شهرداری مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۰۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: سمنان با توجه به اینکه سه منطقه شهرداری دارد هر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر مجاز به برپایی سه ستاد در سمنان، شاهرود مجاز به برپایی ۲ ستاد و بقیه شهر‌ها مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی است.

او افزود: تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر از بیستم خرداد آغاز شده است و نامزد‌ها به مدت هفت روز مجاز به تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود هستند.

او ادامه داد: در شهر‌های شاهرود، دامغان و سمنان هفت نفر اعضای اصلی شورای اسلامی شهر را تشکیل می‌دهند و در بقیه شهر‌های استان سمنان اعضای شورای اسلامی شهر پنج نفره است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان یادآور شد: ۴۹۵ نفر به عنوان نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر برای دست یافتن به ۱۱۱ کرسی اصلی صلاحیت‌شان احراز شد.

دانایی تصریح کرد: نامزد‌های شورای اسلامی در روستا‌ها نیز در صورت تمایل مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی هستند.

او اظهار داشت: ۲ هزار و ۲۴۹ نفر برای داوطلبی در انتخابات شورا‌های اسلامی روستا در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد صلاحیت ۲ هزار و ۷۴ نفر احراز شد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی ۱۶ روستای استان سمنان را پنج نفر و ۲۹۱ روستای استان را سه نفر تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها