زنجان-جمعی از مسئولین سپاه استان زنجان با حضور در منزل شهیدان جوادی،با مادر این سه شهید بزرگوار دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۲۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه به همراه سردار محمدرضا عباسی و حجت‌الاسلام محمد علی تیموری؛ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور در منزل شهیدان رحیم، کریم و محمد علی جوادی، با مادر این سه شهید بزرگوار دیدار کردند.

حجت الاسلام بیگدلی در این دیدار با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های سرافراز و بزرگواری بودند که تکریم خانواده آن‌ها وظیفه هر فردی است که نسبت به خون شهداء ادای دین می‌کند، اظهار داشت: دیدار با خانواده شهداء روحیه‌ی ولایت‌مداری و دفاع از کشور را تقویت می‌کند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم این عزیزان است.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان حق باشیم.

در ادامه این دیدار سردار عباسی با اشاره به اینکه دیدار از خانواده شهدا روحیه خدمت گذاری را در جامعه دوچندان می‌کند، یادآور شد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

وی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به دلیل وجود چنین مولفه‌هایی است.

همچنین حجت الاسلام تیموری در پایان این دیدار گفت:این دیدار‌ها موجب می‌شود تا فراموش نکنیم ایثارگری این عزیزان بوده که ما در امنیت و عزت زندگی کنیم.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به همراه لوح تقدیر جهت تجلیل و تکریم خانواده شهدا اهدا شد.

گفتنی است در پایان این دیدار سردار عباسی یک هدیه سفر به مشهد مقدس به مادر شهیدان جوادی و دو نفر از همسایگان ایشان که از این مادر بزرگوار مراقبت می‌نمایند، هدیه داد.
 
ارسال نظرات