سردارسالاری در گفتگو با بسیج :

شرکت در انتخابات حق مردم و نماد پایبندی به نظام است

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت : شرکت در انتخابات حق مردم و نماد پایبندی به نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۲۷
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

سردار اباذر سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان شرکت در انتخابات را حق مردم و نماد پایبندی به نظام دانست و گفت: این نوع مشارکت سیاسی یعنی مردم فعالانه در امر سیاستگذاری های آتی کشور حاضر می‌شوند و نسبت به آن احساس مسوولیت می‌کنند.

وی با بیان  اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی بر تمامی ما فرض و واجب است و انتخاب اصلح نیز اهمیتی کمتر از حضور در انتخابات ندارد، افزود: حضور مردم پای صندوق‌های رای آینده کشور را بیمه خواهد کرد و در حقیقت چشم اندازی را برای ایران اسلامی ترسیم می کنند.

سردار سالاری به اهمیت حضور حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور اشاره کرد و بیان کرد: در جامعه‌ای اسلامی که مردم به مبانی دینی پایبند هستند تمام اموری که به نحوی به حیات دین و مملکت اسلامی ارتباط پیدا می‌کند، وظیفه و تعهد و مسوولیت بالاتری هم ایجاب می‌کند و آن تکلیف شرعی و مسئولیت دینی است که شهروندان مسلمان در برابر خدا، احکام و مقررات دینی دارند.

وی شرکت در انتخابات را حق مردم و نماد پایبندی به نظام دانست و تصریح کرد: این نوع مشارکت سیاسی یعنی مردم فعالانه در امر سیاست گذاری های آتی کشور حاضر می شوند و نسبت به آن احساس مسوولیت می کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام ،با اشاره به اینکه از جنبه سیاسی، انتخابات نشان دهنده میزان آگاهی و شعور سیاسی مردم یک جامعه و حساسیت‌های آنان به نظامی است که در آن زندگی می کنند، ابراز داشت: از جنبه ملی نیز حیات و سربلندی و عزت یک ملت از مسیر انتخابات محقق می شود و باید اراده ملی و روح جمعی خود را در اموری که به کشور مربوط می‌شود، به نمایش بگذاریم و از هویت ملی خویش حراست کنیم.

وی در ادامه گفت: انتخابات تجلی‌گاه این اراده جمعی است و یکی از فصول مهم میثاق ملی ما یعنی قانون اساسی، «انتخابات» است که ما را به حضور در آن ملزم می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار