خبرهای داغ:
نشست بصیرتی پیرامون انتخابات در محل نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۳۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبر گزاری بسیج،نشست بصیرتی در نمازخانه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه وسملقان با سخنرانی سرهنگ شجاع وبا حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرهنگ وطن دوست ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان حجت الاسلام سجادی وبا حضورجمعی از همکاران پاسداروبسیجیان فعال شهر آشخانه برگزار شد.

سرهنگ شجاع در این نشست گفت: حضور حداکثری در انتخابات را خنثی‌کننده توطئه دشمن عنوان کرد و ادامه داد: براساس منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، با حضور در پای صندوق های اخذ رای، مشت محکمی بر دهان استکبار و یاوه گویان معاند نظام و میهن اسلامی خواهیم زد.

سرهنگ شجاع افزود: تک تک رای های هر صندوق را بااهمیت توصیف کرد و گفت: هریک از آرا اهمیت خاصی در انتخابات پیش رو داشته چرا که میلیون ها رای با شمارش تک رای های من و شما جمع خواهد شد و تاثیر بسزایی در سرنوشت این مرز و بوم ایفا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هرچه شرکت مردم در انتخابات بیشتر باشد دامنه امنیتی درون و خارج از کشور افزایش می یابد و به تبع آن اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر شده و ترس و ناامیدی و یاس را در دشمنان ایجاد می‌کند.

سرهنگ شجاع افزود: رای های امروز من و شما تامین کننده آینده کشور و نسل های بعدی بوده و در این عرصه علاوه در این دنیا در آخرت هم باید جوابگوی پروردگار نیز باشیم و از این رو باید در انتخاب خود نیز دقت نظر بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر در انتخاب خود دقت کنیم و فردی اصلح و انقلابی را برای اداره جامعه برگزینیم، بسیاری از مشکلات جامعه و کشورمان مرتفع خواهد شد. سرهنگ شجاع گفت: اگر رییس جمهوری و مسئولان در وسط میدان و سر صحنه های انقلاب حاضر باشند بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی افزود: برای شناخت فرد اصلح و انقلابی باید به فرمایشات امام(ره) و رهنمودهای رهبری(مد ظله العالی) مراجعه کرد. سرهنگ شجاع ادامه داد: هرجا که دشمن از ما تعریف و تمجید کرد آنجا نقطه ضعف ما بوده و هرجایی که دشمن به آنجا می تازد و یا افراد را تخریب می کند آنجا نقطه قوت ماست و باید آن را تقویت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها