خبرهای داغ:

گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سپاه شبستر

تبریز- همزمان با فرارسیدن دهه کرامت مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در سالن شهید آوینی سپاه شبستر .برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۳۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر در این آیین به تبیین جایگاه والای دختر در اسلام پرداخت و گفت: امام رضا(ع) مظهر صفات ناب الهی و خشنودی خداوند است و لازم است در دهه کرامت ارتباط عاطفی و قلبی اقشار مختلف به ویژه دختران و زنان با سیره و سلوک حضرت معصومه(س) بیش از گذشته شود.

حجت الاسلام اسلام محمدزاده در ادامه ضمن تبریک آغاز ماه ذی القعده وولادت حضرت معصومه (س) و برادر گرامی‌شان امام رضا (ع)، افزود: نامگذاری این دهه تحت عنوان دهه کرامت؛ علاوه بر اینکه نوعی تکریم است و می‌تواند انگیزه‌ای برای شناخت بیشتر آن بزرگان علم و معرفت باشد.

وی دهه کرامت را یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادردانست و افزود: این بانوی گرامی آنچنان بوی سبقت را در تقوا، ایمان و، ولایتمداری از دیگران ربود که امام رضا(ع) در این باره می‌فرمایند: «کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است.»

حجت الاسلام محمدزاده گفت: مهم ترین شاخصه هر فرد دیندار ولایتمداری است و تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چراکه حرم حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) کانون دعا و قرآن و نیایش و... است.

وی تقارن دهه کرامت و انتخابات را فرصت مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت کشور در انتخابات 1400دانست و اظهارداشت: امروز محافظت از حریم جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری یکی از تکالیف مهم و شرعی درنظام جمهوری اسلامی است و باید از فرصت دهه کرامت و از برکات بی بدیل آن در جهت روشنگری و بصیرت افزایی و تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح استفاده کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها