خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

دهه کرامت فرصتی برای شور سیاسی مردم در انتخابات است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا گفت: دهه کرامت فرصتی برای آگاهی بخشی و شور سیاسی مردم برای حضور حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۳۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی  حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در جمع کارکنان سپاه جلفا با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر افزود: حضرت معصومه(س) یک شخصیت ولایتمدار در تاریخ شیعه است که به اتاسی از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س)، در دفاع از ولایت گام برداشت و به عنوان الگویی شایسته برای زنان شیعه به حساب آید.

وی دانش علمی بالا را از خصوصیات کریمه اهل‌بیت(س) عنوان و بیان کرد: حرکت و پیروی از ولایت، برگرفته از بصیرت، بینش و معرفت حضرت معصومه (س) است.

حجت الاسلام پیغمبری در ادامه به اهمیت زیارت حضرت معصومه(س) در احادیث و روایات ائمه معصومین(ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا(ع) فرمودند: کسى که خواهرم حضرت فاطمه معصومه (س) را زیارت کند پاداش او بهشت است.

وی یادآور شد: زنان و دختران جامعه اسلامی باید عفت و حیا و همچنین پاکدامنی و ولایت مداری که از مهم‌ترین خصوصیات حضرت معصومه(س) است همیشه مدنظر قرار دهند و با تاسی از این بانوی بزرگوار در جهت خشنودی خداوند متعال گام برداشته تا موجب سعادتمندی شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان گفت : دهه کرامت امسال همزمان با ایام انتخابات فرصتی است تا آگاهی معنوی این ایام با شور سیاسی و اجتماعی انتخابات گره بخورد و ملت حسینی ایران مانند کریمه اهل بیت که با بصیرت خود در مقام دفاع از ولایت قدم بر می داشت با انتخاب آگاهانه و اصلح و توام با بصیرت، وفاداری خودشان را به ولایت ، آرمانهای والای امام راحل و شهداء نشان بدهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها