خبرهای داغ:
حبیبی از آمادگی کامل استان برای برگزاری انتخابات پرشور با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۴۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور اعضای ستاد پیشگیری از کرونا استان برگزار شد.

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در این جلسه بیان کرد: گزارش دانشگاه علوم پزشکی حکایت از روند نزولی کرونا در میزان بستری و فوتی دارد.

وی گفت: هفته جاری نیاز به مراقبت ویژه دارد. اوج تبلیغات و تجمعات انتخاباتی را در این هفته شاهد هستیم چرا که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در این هفته برگزار می شود و انشاا.. حماسه ملی در این هفته رقم خواهد خورد.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین در ادامه عنوان کرد: دستورالعمل های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا تهیه شده و در اختیار ستادهای تبلیغاتی قرار گرفته که اهمیت موضوع را نشان می دهد.

وی افزود: در راستای رفع دغدغه مردم در حوزه های اخذ رأی، هزار و ۱۸۷ ناظر بهداشتی و مرتبط بهداشت با همکاری هلال احمر و علوم پزشکی در تمامی شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت و تمام تجهیزات مرتبط با این امر نیز فراهم شده است.

حبیبی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا در انتخابات خاطرنشان کرد: جبران ضرر و زیان خسارت به برخی مشاغل از جمله استخرها تصمیماتی اتخاذ شد و بر همین اساس تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به آنها پرداخت خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد:
جانشین ستاد کرونای استان قزوین یادآورشد: تمام امکانات و تجهیزات مرتبط با مدیریت کرونا از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی مهیا شده است تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد شرکت و دستگاههای خدماتی مرتبط با خدمات عمومی مانند برق و گاز از قطع خدمات به دلیل بدهی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین بیان کرد: اماکن موقوفه و مذهبی غیر دولتی هم مجازند اجاره خود را افزایش ندهند و مانند سال قبل محاسبه کنند و مجوزهای صادره برای همه فعالیت اصناف تا ۳۱ خرداد امسال مهلت و اعتبار دارد.

حبیبی اظهارداشت: اعتبار انتخابات اعضای هیئت مدیره اصناف و اتحادیه ها تا پایان شهریور ماه امسال تمدید شده و برگزاری انتخابات اتحادیه ها تا این زمان به تاخیر خواهد افتاد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها