خبرهای داغ:
جمالی پور گفت: از نمایندگان و ستادهای کاندیداهای انتخاباتی انتظار داریم از برگزاری تجمعات در فضاهای بسته جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۴۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور اعضای ستاد پیشگیری از کرونا استان برگزار شد.

هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در این مراسم بیان کرد: نظارت ها و پیگیری ها و رصد مراکز عمومی و جمعیتی به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا همچنان ادامه دارد و در صورتی که این نظارت ها کم شود، قطعا بیماری کرونا افزایش می یابد.

وی گفت: مسأله انتخابات دارای اهمیت زیادی است که در کمال شور و نشاط باید برگزار شود و با توجه به اینکه تبلیغات نامزدها در فضای مجازی وجود دارد، اما به دلیل سرعت در همه گیری این بیماری، نگرانی برای ابتلا افراد در تجمعات وجود دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد:از سال گذشته تاکنون روزهای سختی را سپری کردیم و مشاغل و خانواده های زیادی آسیب دیدند اما در این میان کادر درمانی و بهداشتی ایثار کردند و سلامت خود را برای تامین سلامت دیگران به خطر انداختند و ناجی بیماران بودند.

وی افزود: میزان شدت انتشار و آسیب پذیری بیماری کرونا به رفتار و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد و هر جا پروتکل ها رعایت شده توانسته ایم وضعیت را کنترل کنیم.

مدیر ارشد اجرایی استان در ادامه اظهار کرد: لذا از نمایندگان و ستادهای کاندیداهای انتخاباتی انتظار داریم از برگزاری تجمعات در فضاهای بسته جدا خودداری کنند.

استاندار قزوین اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود برای اجرای یک انتخابات پرشور در فضایی سالم استفاده کنیم.‌

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها