شاهرود_جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که امر به معروف لازم است، شرکت در انتخابات و دعوت مردم به حضور پرشور در این رویداد مهم نیز با ارزش و پسندیده است.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۵۰
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
شرکت در انتخابات و دعوت مردم به حضور پرشور در این رویداد، امر به معروف واجب استبه گزارش خبرنگار بسیج، سردار هادی مقدسی در نشست بصیرتی در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود با اشاره به نقش و جایگاه تاثیرگذار مردم در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و مع الواسطه نقش مهمی در تعیین عالی‌ترین مقام که جایگاه ریاست جمهوری است بر عهده دارند و این مهم بیانگر مردمی بودن نظام اسلامی است.
استاد دانشگاه امام حسین (ع) افزود: شرکت در انتخابات وظیفه ملی، شرعی، دینی، اجتماعی، سیاسی و قانونی هر شهروند است همانگونه که شریف‌ترین و بلندمرتبه‌ترین واجبات امر به معروف است به همان اندازه شرکت در انتخابات و دعوت مردم به حضور پرشور در این رویداد مهم نیز با ارزش و پسندیده است.
مقدسی تصریح کرد: یکی از نظریه پردازان آمریکایی به نام ویلیام کوهن می‌گوید کسی میتواند بر دنیا سلطه داشته باشد که خاورمیانه را در اختیار داشته باشد و خاورمیانه در اختیار کسی است که خلیج فارس را در اختیار داشته باشد و خلیج فارس در اختیار کسی است که ایران را در اختیار داشته باشد، سلطه بر ایران سلطه برجهان است.
جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز دشمن با همه توان خود برای مقابله با انقلابیون وارد عمل شده است.
مقدسی تاکید کرد: این اقتدار ملی را شهدای انقلاب به ما بخشیدند، ما ۲۵۰ هزار شهید تا امروز تقدیم انقلاب کردیم ۴۰۰ هزار مجروح برای نگهداشت انقلاب تقدیم شده است.
به گفته این مقام مسئول از این به بعد نیز می‌توانیم از این پیچ خطرناک تاریخی عبور کنیم عواملی که در داخل ارکان نظام هستند با مانور اشرافیگری به دنبال ناامیدی ملت ایران هستند.
وی افزود: امروز دشمن بر این مانور دست گذاشته است، نفوذی‌های انقلاب کسانی هستند که تشریفات را در کشور گسترش می‌دهند.
جانشین سابق معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با ابزار رسانه و فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم و تمسخر فرهنگ ایستادگی و مقاومت است.
در این نشست جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و معاونت سیاسی سپاه شاهرود در مسجد مسلم بن عقیل شهرک شهید بهشتی حضور داشتند.
این مراسم به همت پایگاه‌های مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) و حجاب حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها