عشایر سلحشور چهارمحال و بختیاری اعلام کردند؛ با تاسی از راه و مکتب حاج قاسم که او را از افتخارات عشایر می دانیم در 28 خردادماه 1400 با حضور حماسی و دشمن شکن در انتخابات شرکت می کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۹۶۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری آمده است: در نگاه امام امت، عشایر کشور در زمره  ذخایر ملت تلقی شده اند. نگاه مثبت و مهربانانه امام راحل به عشایر با توجه به آگاهی از عملکرد آنان در جریان تاریخ معاصر به عنوان تکیه گاه محکم دین، روحانیت و ایران باعث شده بود که در موارد متعددی به نقش آنان در مبارزه با بیگانگان و حفظ حدود و ثغور مرزهای ایران اشاره نمایند.

در امتداد همین نگاه نورانی رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله)؛ صداقت، شجاعت، اخلاق، ایمان و استقامت  عشایر را از مهم ترین ویژگی های آنان برشمردند و دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را وظیفه یكایك عشایر مؤمن كشورمان خواندند و تأکید كردند كه آنها باید این وظیفه را با قدرت به انجام رسانند.

 عشایر غیور  کشور و به ویژه عشایر سلحشور استان چهارمحال و بختیاری  با درک ضرورت ها و موقعیت شناسی، حمایت تمام قد از نظام اسلامی را در  کلام و سیره نظری و عملی امامین انقلاب جستجو می نمایند و باور دارند انتخابات در کشور ما یک فرصت بسیار بزرگ است، که مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی نمی خواهند از این فرصت استفاده شود و به قول مولا و رهبر عزیز تر از جانمان انتخابات  یک امکان برای ملت است. یک ظرفیت بزرگ برای پیشرفت کشور است. شور انقلابی مردم را نشان می دهد. وقتی مردم در انتخابات شرکت کنند و شور خود را نشان دهند موجب امنیت کشور و پس زدن طمع دشمن می شود. هرچه انتخابات پرشورتر و با اقبال عمومی مردم بیشتر همراه شود اثرات و منافعش برای کشور و مردم بیشتر خواهد بود. علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و حضور عمومی مردم و انتخاب اصلح و مناسب در انتخابات ریاست جمهوری است.

بر همین اساس عشایر سلحشور استان چهارمحال و بختیاری اعم از قشقایی، گله دار و بختیاری  با تاسی از راه و مکتب حاج قاسم که او را از افتخارات عشایر می دانیم در 28 خردادماه 1400 با حضور حماسی و دشمن شکن در انتخابات ریاست جهموری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر سیلی محکم دیگری به صورت استکبار جهانی خواهد نواخت و با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر مشی و شیوه ی امامین انقلاب  و فردی در تراز مکتب حاج قاسم عزیز اقدام نموده و جریان پیشرفت و رشد انقلاب اسلامی را مبتنی بر بیانیه گام دوم پر قدرت تر و پر انگیزه تر از گذشته طی خواهد نمود.

 

ارسال نظرات